Nabeschouwing.
Zo Sony heeft zijn best wel zijn gedaan.
Ze zijn eindelijk verlost van de powerpc architectuur.
De geleakte info over die architectuur bleek allemaal te kloppen,
de kans dat die van Xbox ook klopt is denk ik groot.
Het porten van PC naar console is nu vele malen makkelijker.
Dat DiabloIII voor de Ps3 en PS4 gaat uitkomen is hier een gevolg van denk ik,
en we gaan dit vaker zien. Grote kans lijkt mij dan ook dat bijv een Call of Duty
op beide generaties gaat uitkomen. als je toch al de PC versie in ontwikkeling had.
Vita met remote play moet de Nintendo wiiU aanvallen.
Daarnaast nog effe Bungie op het podium zetten moet een gevoelige klap voor Microsoft zijn.
Nu afwachtend naar de Microsoft keynote. Wie krijgen hun op het podium? rockstar?
Als ze maar niet teveel gaan kinecten of mediahubben...dat willen we niet zien.
EA en Ubi moeten ontzettend blij zijn....die kunnen naar verwachting heel makkelijk
hun games porten op PS4,Xbox720 en PC. Wat ze kunnen bezuinigen op porten zullen ze
nu moeten inzetten op meer polygons.
Op maar Micrsoft en daarna de E3.....dat is een keer wat anders dan een sportzomer
