What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayStation 4 announcement 20-2-2013

Ff wat dingen aan het checken en ziet er wel echt grafisch enorm vet uit. Laten we hopen dat ze gaan deliveren en dat het weer echt een console wordt. We willen natuurlijk niet dat de Playstation ooit zal verdwijnen.

Keulen wordt dit jaar weer helemaal de shit hehe :mrgreen: :mrgreen:
 
Nabeschouwing.

Zo Sony heeft zijn best wel zijn gedaan.
Ze zijn eindelijk verlost van de powerpc architectuur.
De geleakte info over die architectuur bleek allemaal te kloppen,
de kans dat die van Xbox ook klopt is denk ik groot.
Het porten van PC naar console is nu vele malen makkelijker.
Dat DiabloIII voor de Ps3 en PS4 gaat uitkomen is hier een gevolg van denk ik,
en we gaan dit vaker zien. Grote kans lijkt mij dan ook dat bijv een Call of Duty
op beide generaties gaat uitkomen. als je toch al de PC versie in ontwikkeling had.

Vita met remote play moet de Nintendo wiiU aanvallen.
Daarnaast nog effe Bungie op het podium zetten moet een gevoelige klap voor Microsoft zijn.

Nu afwachtend naar de Microsoft keynote. Wie krijgen hun op het podium? rockstar?
Als ze maar niet teveel gaan kinecten of mediahubben...dat willen we niet zien.

EA en Ubi moeten ontzettend blij zijn....die kunnen naar verwachting heel makkelijk
hun games porten op PS4,Xbox720 en PC. Wat ze kunnen bezuinigen op porten zullen ze
nu moeten inzetten op meer polygons.

Op maar Micrsoft en daarna de E3.....dat is een keer wat anders dan een sportzomer :-)
 
Goeie recap Zemmik en dit wordt idd wel een vet jaar rondom de consoles en ik kan nu al enorm uitkijken naar een erg interessante Gamescom, echt al zin an!
 
Deed idd aan een high-end PC denken. Maar bij explosies doen die particles er toch wel toe. :-)

Controller ziet er nice uit, touch screen ok natuurlijk. Sharen en camera's heb ik niet zo veel mee. Streamen van oude games blijkt een visie te zijn geen garantie.

Zie ze nog geen peentjes zweten bij MS.
 
Psykick":vrumkmse said:
Goeie recap Zemmik en dit wordt idd wel een vet jaar rondom de consoles en ik kan nu al enorm uitkijken naar een erg interessante Gamescom, echt al zin an!

Je hebt best wel kans dat je de hardware desnoods achter vitrines inderdaad lijfelijk kan zien voor het eerst
in Europa. Gelukkig kunnen jullie als pers erin ofzo want als gewone consument wil je echt niet op die beurs komen zo druk niet normaal heb ik begrepen.
 
Ja op de gewone dag wil je daar echt niet komen, dus ik ga alweer flink wat afspraken proberen te regelen voor die dag, kan het lekker in één ruk door hehe
 
Ja man, echt zin in :mrgreen:
Moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel heel vet vind allemaal.
Al die Next Gen shit die nu aangekondigd gaat worden.
Echt iets om enorm naar uit te kijken. Lange tijd geleden dat een game-jaar er zo toe doet.
 
Ik ben gewoon heel benieuwd naar de hardware design. De mock-ups op Kotaku zien er echt heel erg vet uit. Kan me nauwelijks voorstellen dat de ps4 hardware er nog cooler uit gaat zien.
 
ik ben ook wel benieuwd. Van t weekend maar ff de presentatie checken, heb het gister niet gezien, sliep toen al
 
Toch jammer dat de fysieke game over een aantal jaren niet meer zal bestaan. Hebben wij lekker nog pcb's van een halve meter haha; doe mij die maar!
 
ZeMMiK":iix7ftue said:
Als ze maar niet teveel gaan kinecten of mediahubben...dat willen we niet zien.

Ik was in januari voor mn werk bij Microsoft in A'dam, en die marketingknakker daar beweerde dat ze veel met Kinect willen doen om meer casual gamers voor zich te winnen.

Nou ben ik zelf meer Sony fanboy dan Microsoft, maar Otomedius en die Cave titels op de Xbox 360 maken me een beetje envious 😉
 
Marcooled_79":3n345rd3 said:
ZeMMiK":3n345rd3 said:
Als ze maar niet teveel gaan kinecten of mediahubben...dat willen we niet zien.

Ik was in januari voor mn werk bij Microsoft in A'dam, en die marketingknakker daar beweerde dat ze veel met Kinect willen doen om meer casual gamers voor zich te winnen.

Nou ben ik zelf meer Sony fanboy dan Microsoft, maar Otomedius en die Cave titels op de Xbox 360 maken me een beetje envious 😉

Die Kinect is volgens mij een leuke verkoop impuls geweest voor een generatie consoles op z'n einde liep. Maar om nu de introductie van een nieuwe console te focussen op kinect en casual gamers is een doodsteek voor het merendeel van de originele fanboys van de 360. Kijk maar eens hoe er achteraf wordt gesproken over Miscrosoft's presentaties op de E3 etc. Teveel kinect is BS!
 
Back
Top