A
Anonymous
Guest
Als ik het goed voor heb, komt er voorlopig geen online update. Althans volgens de peeps van NTSC-UK.
Dat doen ze toch ook? Of hebben Microsoft en Nintendo een eigen variant van Home? Gezeik over dat het gejat zou zijn slaat nergens op.Ken":k1m6pwpd said:Ik heb een beetje mosterd na de maaltijd gevoel.
Sony loopt een beetje achter de rest aan met dit soort plannen, als je echt marktleider wil blijven zoals met de PS2 zul je vaker zelf als eerste met dit soort plannen komen.