What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Die boom moet de eerste weken toch nog half in het zakje? Anders meurt het echt radicaal. Die fout vorig jaar gemaakt en echt kotsend de auto uit....

Anyway, dat is een hele mooie verzameling hoor!
 
Ga het eens proberen, want als ik die cabs aanzet ruiken sommige mensen ook die lucht - ben er zelf duidelijk al aan gewend :)
 
Ik heb de hele cab gedemonteerd, en in de achtertuin met Vetweg spray van HG bespoten. Even in laten trekken, dan met spons en warm water afpoetsen en daarna met de tuinslang schoonspuiten.

Superleuk klusje maar niet heus.
 
Zo dan, vanmiddag stonden niet pieter post maar Piergiorgio en zijn maatje Fabio "ik laat graag dingen vallen" Posta voor de deur.
(het waren ook geen italianen maar geirriteerde Peruanen, het mistte alleen een panfluit en een dikke geitentrui)

Ze waren maar een uurtje te laat wat voor italiaanse begrippen prima is. Had ook niet verwacht dat ze het 9-11 timeslot gingen redden.
Het begon al goed toen postmans nr.1 geirriteerd met me was omdat ik geen vorkheftruck had.
Het ding woog namelijk 120 kili en dat kon alleen vanmiddag met de andere vrachtwagen.
Daar dacht ik anders over dus hups hups dat excuus voor een vrachtwagen op de stoep en we gaan tillen.

Fabio had wat moeite met aanwijzingen en besloot met zijn 1.45 meter het volle gewicht te nemen.

Ik zag daar dus in een flits mijn mooie nieuwe aanwinst bijna op de grond kletteren, met veel pijn en moeite stond de pallet soort van op de stoep: "en nu?" vroeg postmans 1.
Ik zei: niente, grazie e arriverdeci! geen haar op mn hoofd dat jij nog aan mijn spullen gaat zitten

IMG_6944.JPG IMG_6947.JPG IMG_6952.JPG

al met al ging het goed tot ik de cab 3 treden op had getild het pand in, naar binnen reed en het voor elkaar kreeg mijn teen ergens onder vast te haken.
de foto zal ik jullie besparen maar het deed zeer en bloedde heftig.

anyway, dit is beneden voor de lift (liftje is 60 cm breed en diep) want 6 hoog ga ik niet redden in mn eentje de trap op.
IMG_6956.JPG

Monitor en de rest omhoog

IMG_6964.JPG IMG_6969.JPG IMG_6972.JPG

eindelijk kan ik deze gaan gebruiken :)
IMG_6974.JPG

hopelijk krijg ik vanavond alles weer in elkaar, als dat lukt zal ik ook nog even het eindresultaat posten.
 
Op de handige Harry na, toch leuk dat je wat moet knutselen. Zou alleen wel meteen een goeie poetsbeurt geven, nu hij toch uit elkaar ligt
 
nicke36":1sctu9sk said:
Dikke cab, trouwens zijn deze nog nieuw te koop?

Dit model zeker niet meer, is al heel wat jaren uit de productie.

Maar ze zijn zo stevig dat ze nog als nieuw lijken :-)

120 kilo schoon aan de haak, dat achterpaneel alleen al is Loodzwaar. geen idee waarom.
 
Back
Top