What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Zelf opgehaald, niet bezorgd... 2 huge black lights... sfeer is geniaal!

3e cab dr bij, de boel opruimen en Anton's mini gamecenter word al heel wat!

e3di.jpg


3nb5.jpg


Sfeer word direct zo anders! Ben dr mega happy mee... zijn per stuk minstens 1,6 m hoog en heb voor beide samen maar € 10,- betaald :P lang leve marktplaats!
 
Dus mijn bootlegs zijn cho aniki versies? Die lijken mij dan wel héél rare.

Je hangt ze hopelijk wel nog ergens op? :P (Arcade-Rave feestje bij Anton?)
 
ChapDDR":382hmey9 said:
Je hangt ze hopelijk wel nog ergens op? :P (Arcade-Rave feestje bij Anton?)

Ja, heb ze nu gauw rechtop ergens neer gezet, maar dat moet allemaal nog ff netjes. Is afwachten of ik dat doe, want misschien koop ik binnenkort (lees, deze maand) een huis en moet ik verhuizen. Dan ga ik niet nu nog de boel ophangen etc ;)
 
Nu mijn Ps3 en xbox360 verkocht heb, goeie reden om een Ps-Vita aan te schaffen om toch wat fighters te kunnen blijven doen.

Ondertussen binnen:

IMG_3621.JPG



Resistance: Burning Skies en Ultimate Marvel vs. Capcom 3 zijn bestelt en komen deze maand ook binnen
 
Cool! Ik heb ook net een Vita gescoord en ben ook erg blij ermee, vooral voor de prijzen waar ze nu voor staan. Waar koop jij je games Robin, gewoon MP of heb je een geheim adresje? Jij betaald nl. ook nooit teveel voor je games ;)
 
leuk man zo'n vita. heb er zelf ook 1. zal wel flink gebruikt worden straks i.c.m. ps4.

je kunt me altijd toevoegen als digitale makker: fainok
 
nice zo een vita,
ik heb alleen Mortal Kombat voor de Vita :)
maar geen vita want de PSP met CFW doet het perfect voor de fighters en race games :)
 
ons ben zuunig.
Waar koop jij je games Robin, gewoon MP of heb je een geheim adresje? Jij betaald nl. ook nooit teveel voor je games ;)

Klopt, ik koop nooit meteen voor de hoofdprijs op een enkele game na. Net als jij, gewoon de sport om te kijken of je ergens hem goedkoper vindt. 😉

Maar ik had wat 2e hands games gekocht via Nedgame.nl (gebruikte games). Game Mania is 2e hands duurder.
En de rest via de bartsmit. daar waren MK en NFS 18 euro per stuk.

PsVita met COD heb ik 125,- via MP voor betaald. Ding was als nieuw, geen krasje te vinden. :D
 
Cool hoor robin ik vind de ps vita erg cool Speel er regelmatig mee
I heb de psp fat ook nog maar daar speel ik de cps1 en 2 games mee.
 
psp fat heb ik ook nog met cfw. leuk ding maar de gfx van de psvita is echt geweldig.

net nog resistance en marvel vs capcom 3 opgehaald.
mvsc3 is net als mk en sfXtekken. gelijk aan de console versie. zover ii kan zien.
 
Kadootje van een collega.
als nieuw in doos. een CD-I speler.

IMG_3624.JPG


iemand nog ergens in een prullenbak discs liggen. :D
Dan bouw ik hem in mijn NNC hahahaha.




Toen was het een heel mooi entertainment systeem, maar nooit succesvol door consoles, pc's en internet.
Maar toch, ff nostalgie opsnuiven.
 
Back
Top