Marcosan30
Shmup Veteran
sombetzki":di9cks44 said:Ssst... moet je niet verklappen, dan is de verassing weg
Oh Anton dat mag je niet zeggen, verassing
sombetzki":di9cks44 said:Ssst... moet je niet verklappen, dan is de verassing weg
ChapDDR":382hmey9 said:Je hangt ze hopelijk wel nog ergens op?(Arcade-Rave feestje bij Anton?)
Da Dude":2vnl4dsq said:Verhuizen, samenwonen met vriendin of ShmupTeamNoord? :mrgreen:
cthulhu":299fmnj8 said:Da Dude":299fmnj8 said:Verhuizen, samenwonen met vriendin of ShmupTeamNoord? :mrgreen:
Een STNGC (ShmupTeamNoord Gaming Centre)?
Waar koop jij je games Robin, gewoon MP of heb je een geheim adresje? Jij betaald nl. ook nooit teveel voor je games![]()