What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

hahaha

heb je die verrotte tools van mij gezien? doosje van 100 crimp connectors waar ik de eerste 40 al van kapot geknepen heb :shock:
 
Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:

npjp.jpg


vyys.jpg
 
mr sega, vette shit dude ring wide rocks!!
ik had een goede kerst bonus en hij was oke geprijsd dus maar gehaald.
 
Haha ik stond er vrijdag ook naar te staren beau! 260 in de Bart Smit ofzo....

Was eigenlijk een beetje aan het rondkijken voor 2DS + Zelda ofzo, maar helaas weer niks gehaald :(

De net ff gekeken naar NES Remix op de U en dat is toch wel een spel voor mij, dus wie weet ga ik hem ook even halen!
 
Thnx Beau, jij kan het weten ;-)

Marcosan30":d73nf7bf said:
@brokkenmaster-p: is Ryo hazuki ook een playable character, want dan kom ik graag een keer spelen 😉

He Marco: ja, hij zit meteen playable op de motor, en is als bonus character met zo'n vorktruckje uit Shenmue ;-)
 
Super cool Pascal!
Het idee van een LCD-monitor in m'n racer begint steeds meer te kriebelen. Zeker omdat ik op het moment een redelijk slechte Sanwa erin heb zitten.
Was het een beetje te doen om het mooi af te werken?

Beatmaster-P":37zhw62t said:
Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:

npjp.jpg


vyys.jpg
 
@Marco: altijd welkom offcourse ;-)

@joeks: best wel eigenlijk, echter zijn er 2 varianten hoe je dit kunt doen, nml grote lcd voor je monitor bezel of een passende lcd achter de bezel. in beide gevallen zijn er wat items nodig. ik zal even een topic openen met beide varianten uitgelegd zodat men het zelf makkelijk kan doen.
 
Leuk! Ben ik erg benieuwd naar.

Beatmaster-P":1bcvj8q3 said:
@Marco: altijd welkom offcourse ;-)

@Joeks: best wel eigenlijk, echter zijn er 2 varianten hoe je dit kunt doen, nml grote lcd voor je monitor bezel of een passende lcd achter de bezel. in beide gevallen zijn er wat items nodig. ik zal even een topic openen met beide varianten uitgelegd zodat men het zelf makkelijk kan doen.
 
Beatmaster-P":nw7u7brq said:
Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:

npjp.jpg


vyys.jpg

Super aankoop man.

p.s. Ligt het aan mij, of zie ik deze dingen bijna nooit op AO voorbij komen (terwijl ze VEEL meer actieve members hebben) bij nieuw binnen???
 
Ik heb een bonus van mijn werk gekregen wegens meer dan goed funtioneren.

En mocht wat Hardware gerelateerds kopen.
Ik heb een 27Inch Led scherm voor mijn PC gekocht, incl 3d: http://www.paradigit.nl/product/zpr-03a ... fault.aspx


7ms leek mij wat traag, maar na ff omrekeken zie je het verschil met 3 ms toch niet imo.

Zie info, vooral de Gamemodus voor FPS spreek mij aan.




De Philips 278G4DHSD Ambiglow 27" monitor, voor intens 3D-gamen

Intensiveer uw game-ervaring met dit iconische philips Gioco 3D-scherm met ambiglow.
Door op de achterwand een lichtkrans te projecteren die overeenkomt met het beeld op uw scherm zorgt de innovatieve Ambiglow voor een visueel groter scherm en een meeslepende 3D-ervaring.

Ambiglow maakt uw 3D-ervaring intenser met een lichtkrans rondom
Ambiglow voegt een nieuwe dimensie toe aan uw kijkervaring. De innovatieve Ambiglow-technologie vergroot het scherm door een lichtkrans te creëren op de omringende muur vanaf de achterkant van de monitor. De snelle processor analyseert de inkomende beeldinhoud en past ononderbroken de kleur en helderheid van het uitgestraalde licht aan op het beeld. Met de gebruiksvriendelijke opties kunt u de sfeer naar wens instellen en ook oogvermoeidheid verminderen. De Philips Ambiglow is speciaal geschikt voor het bekijken van films of sport of het spelen van 2D- of 3D-games, en biedt u een unieke en overweldigende kijkervaring.

AH-IPS-LED zorgt voor schitterende beelden met levendige kleuren
Dit nieuwste Philips-display gebruikt geavanceerde AH-IPS-panelen met een verbeterde structuur die zorgen voor een superieure kleurweergave, responstijd en energieverbruik vergeleken met andere schermen met een brede kijkhoek. In tegenstelling tot standaard TN-panelen, geven AH-IPS-panelen de kleinste hoeveelheid gammaschommeling weer. Daarom tonen ze consequente kleuren, zelfs bij 178/178 graden en in de draaimodus. Met deze buitengewone prestaties is dit display het meest geschikt voor toepassingen waarbij kleurnauwkeurigheid en consequente helderheid belangrijk zijn, zoals bij fotoaanpassingen, grafiektoepassingen en surfen op internet.

SmartImage-gamemodus, geoptimaliseerd voor gamers
Het nieuwe Philips-gamedisplay heeft snelle toegang die speciaal op spelers is afgestemd, en die verscheidene opties biedt. De "FPS"-modus (First person shooting voor schietspellen) verbetert donkere delen van games, zodat u verborgen voorwerpen in donkere gebieden beter ziet. De "Racing"-modus stelt het display in voor de snelste responstijd, intense kleuren en beeldaanpassingen. De "RTS"-modus (Real time strategy voor strategiespellen) heeft een speciale SmartFrame-modus die het duidelijker maken van specifieke gebieden mogelijk maakt en het aanpassen van afmetingen en beelden toelaat. User 1 en 2 (Gebruiker 1 en 2) bieden persoonlijke instellingen, gebaseerd op verschillende games, voor de beste prestaties.
 
Da Dude":3amazmcu said:
Beatmaster-P":3amazmcu said:
Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:



p.s. Ligt het aan mij, of zie ik deze dingen bijna nooit op AO voorbij komen (terwijl ze VEEL meer actieve members hebben) bij nieuw binnen???

klopt, maar laatste tijd vind ik AO toch best wel rustig eerlijk gezegd
 
Back
Top