sombetzki
Bullet Dodger
So, das wel clean zo! Nice heur
Marcosan30":d73nf7bf said:@brokkenmaster-p: is Ryo hazuki ook een playable character, want dan kom ik graag een keer spelen![]()
Beatmaster-P":37zhw62t said:Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:
![]()
![]()
Marcosan30":3k5ejsl8 said:Heb trouwens wel een idee waar die sega ringwide wegkomt![]()
Beatmaster-P":1bcvj8q3 said:@Marco: altijd welkom offcourse ;-)
@Joeks: best wel eigenlijk, echter zijn er 2 varianten hoe je dit kunt doen, nml grote lcd voor je monitor bezel of een passende lcd achter de bezel. in beide gevallen zijn er wat items nodig. ik zal even een topic openen met beide varianten uitgelegd zodat men het zelf makkelijk kan doen.
Beatmaster-P":nw7u7brq said:Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:
![]()
![]()
Da Dude":3amazmcu said:Beatmaster-P":3amazmcu said:Excuseer de k*tfotokwaliteit, maar net binnen: HD Arcade versie op Sega RingWide:
p.s. Ligt het aan mij, of zie ik deze dingen bijna nooit op AO voorbij komen (terwijl ze VEEL meer actieve members hebben) bij nieuw binnen???