What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Mart":1g6codl2 said:
Oei , die twee konami titels (met name Snatcher) :shock:
Nice catch !

Thanks. Snatcher had ik al op de Mega-CD (Engelstalige versie), maar ik vond dat ik deze versie ook moest hebben aangezien de Engelse versie ietsje anders is (censuur en rechten kwesties, wel meer actie scenes)...geweldig spel.
PC Genjin en PC Denjin zijn beide ook fantastisch (lekker leip) en Rocket Knight Adventures blijft naar mijn mening één van de leukste patformspellen op de Megadrive.
 
1239708_10200236719032332_616495061_n.jpg


Kuro Dreamcast VGA Box 15/31khz switchable mmmm....
 
Het is geen F355 challenge,
Nee, het is F355 challenge Twee zo te zien.
Het regent F355 de laatste tijd, Ik zag laatst op een plank ergens twee complete Sets F355 liggen.
Was voor een bekende hier op het forum. Mooie aankoop Beatmaster
 
Mijn ouya is binnen.
Ik ben erg benieuwd of het iets is.
raiden 4in1 geinstalleerd en loopt lekker.
Emu's moet ik nog testen of het wat is.

ouya2.jpg


https://www.ouya.tv


Leuk ding. Ook voor XBMC lijkt het mij wel wat.
Kan misschien mijn AC Ryan de deur uit. :P
 
Ik heb 20 100 yen munten uit Japan meegenomen, en wat folders uit de Gamecenters, plus een starter pack en uitbreidingspack voor Lord of Vermilion 3 gekocht. Zodat ik dat ook kon proberen
De games van deze folders zijn zo'n beetje 60% wat er in een gamecenter stond.



IMG_3080.JPG
 
Da Dude":305wtygf said:
Mijn ouya is binnen.
Ik ben erg benieuwd of het iets is.
raiden 4in1 geinstalleerd en loopt lekker.
Emu's moet ik nog testen of het wat is.

ouya2.jpg


https://www.ouya.tv


Leuk ding. Ook voor XBMC lijkt het mij wel wat.
Kan misschien mijn AC Ryan de deur uit. :P

Ik zit ook al een tijdje te denken om er 1 aan te schaffen. Zou je eens een reviewtje willen posten? Ben met name benieuwd naar de kwaliteit van de controller en de ´streaming´ media center mogelijkheden (vanaf je eigen netwerk hd storage bijvoorbeeld).
 
Da Dude":1mc43k96 said:
Is goed. zal ik doen.

evt is dit alvast een goeie review http://www.gamer.nl/achtergrond/431346/review-ouya

Bedankt voor de link. Dit is vooral een review van de Ouya als gameconsole (logisch), maar ik ben vooral benieuwd naar de media center features. Ik ben namelijk op zoek naar een goedkope mediacenter, niks fancy, gewoon eentje waarmee ik films kan streamen. Ik heb net gisteren op de Wii WiiMC geïnstalleerd, eens kijken of dat wat is.
 
Hee Robin, jij had toch ook een Raspberry Pi? Ik heb deze voor de lol in gebruik genomen als mediacentertje (XBMC, Openelec). Gaat prima voor zover ik kan zeggen.

Dit device is natuurlijk wel veel leuker dan een Raspberry Pi :-)
 
Back
Top