cthulhu
Bullet Dodger
Mart":1g6codl2 said:Oei , die twee konami titels (met name Snatcher) :shock:
Nice catch !
Thanks. Snatcher had ik al op de Mega-CD (Engelstalige versie), maar ik vond dat ik deze versie ook moest hebben aangezien de Engelse versie ietsje anders is (censuur en rechten kwesties, wel meer actie scenes)...geweldig spel.
PC Genjin en PC Denjin zijn beide ook fantastisch (lekker leip) en Rocket Knight Adventures blijft naar mijn mening één van de leukste patformspellen op de Megadrive.
