What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

ElPancho":133h2ae7 said:
Mooi werk Marc!

Heel leuk om te zien dat het bloed toch weer kruipt waar het niet gaan kan.
Ja alleen next gen kan mij niet bevredigen 😉

Geen plek voor een cab en aangezien het topic van Beau toch weer kriebels hehe :)
 
goatboy":2h9gdr3v said:
Originele PCB's Marc, Je ontkomt er niet aan. ;) Heb liever één originele PCB dan al die xxxx in 1 bij elkaar.
tja, gelijk heb je enigzins wel Henk, maar de games die ik graag speel (Turtles, DD, Vendetta etc.) zijn redelijk speelbaar.
Ooit nog een KI en dan ben ik wel tevreden.

Alleen die tornado is best crap, vooral het geluid is niet super, dan was die Games Family 10X beter.
Iemand ervaring met de Blue Elf version 2? of iets anders?
 
Ik heb me MAMETopia en Gamefamily 3000in1 allebei verkocht.
enige multipcb die ik nog heb is me 161in1 Neo Geo MVS.

p.s. Ik draai wel games via Emu en MameUI.
 
Van wat ik heb meegekregen is de hele blue/pink elf serie crap.
Zo'n gamebox schijnt wel redelijk te zijn en er is een nieuwe versie met iets van 700 games , die van Gremlin met 450 games is dus nog de oude .
 
nog leuke adressen voor die gamebox met 700 games?? ik zag een Duitse site maar die vind ik nit zo betrouwbaar.
 
Da Dude":hsiuhcgp said:
Ik heb me MAMETopia en Gamefamily 3000in1 allebei verkocht.
enige multipcb die ik nog heb is me 161in1 Neo Geo MVS.

p.s. Ik draai wel games via Emu en MameUI.
Ik zie dat ze bij excellent.com een nieuwe versie hebben liggen van de games family 2019 + wat extra games. (Killer Instinct 1 en 2 :) , Golden Axe II etc.) Was namelijk niet van plan 250,00 euro neer te leggen voor een KI board als ik voor 239,00 Dollar klaar ben en wat verzendkosten.

Meteen even youtube gecheckt en gekeken hoe KI loopt en op het filmpje zie ik in eerste instantie geen gekke dingen.
Wat was jou ervaring Da Dude?
 
Hij draaide bij mij prima. maar het orginele board heb ik er niet naast gehad.
Het is gewoon een P4 met mame.

De nieuwere kun je bij smallcab ook krijgen. Core2duo met minder variaties van dezelfde game (zoals bij mijn 3000 in 1). Alleen is die niet meer 15khz, maar VGA output.

Cageman, kun je anders deze discussie in een apart topic zetten voor Almighty en de rest? wordt wel erg offtopic zo
 
Da Dude":32mr2na5 said:
Hij draaide bij mij prima. maar het orginele board heb ik er niet naast gehad.
Het is gewoon een P4 met mame.

De nieuwere kun je bij smallcab ook krijgen. Core2duo met minder variaties van dezelfde game (zoals bij mijn 3000 in 1). Alleen is die niet meer 15khz, maar VGA output.

Cageman, kun je anders deze discussie in een apart topic zetten voor Almighty en de rest? wordt wel erg offtopic zo

Ja misschien wel handig, beetje offtopic nu.

Heb wel even gekeken maar bij Smallcab zijn ze behoorlijk aan de prijs t.v.m Excellent.com.
VGA output is alleen maar beter toch, SLG ertussen en knallen maar 😉

thnx voor de input Da Dude!
 
Zeker VGA is beter. maar ik heb mame welleens gebrobeerd zonder SLG op me NNC. en das het net niet. Blij dat ik er 1 nu heb.
Zal is een topic aanmaken van me NNC. Ik wil namelijk proberen zoveel mogelijk te laten draaien via me NNC. gewoon voor de fun.
 
Ik heb al een hele tijd geen nieuwe aanwinsten gepost dus zal de schade alvast wat inhalen .

DeathSmiles LE US , kost een tientje op Ebay en leuk voor de Faceplate .

DSCF5271.jpg


Mushi HD

DSCF5213.jpg


Originele art YHJ:

DSCF5190.jpg
DSCF5242.jpg

DSCF5443.jpg


Toaplan overload

Vimana :

DSCF5199.jpg


Batsugun + Special Version rom
DSCF5392.jpg


V-V
DSCF5472.jpg
 
Cool cees vette games heb je weer 8)
 
@ZeMMiK:
IDD. Sega NAC was ook mijn eerste cab. Zou er zo één weer kopen. ;) Verlichting stuk trouwens?

@Cees: Belachelijk vette aanwinsten kerel, Top!
 
Heerlijk, zo'n NAC. Smaken verschillen, en ik moest in het begin een beetje wennen.. maar mijn eerste candy cab was ook een NAC. Heb hem nog steeds, en ben er nog steeds verliefd op :-) Heeeeeerlijk. Veel plezier er mee (en repareer het licht even ;-))
 
Dat licht was mij niet eens opgevallen. Zou ook niet weten hoe dat te fixen.(nog niet)
Dank voor het aanbod van de witte baltops maar ik wil juist roze/groene knoppen.
Hij moet dus nog een beetje gepimpt worden.

Grootste zorg is dat ding naar Zolder te krijgen.
 
ZeMMiK":13etoycr said:
Dat licht was mij niet eens opgevallen. Zou ook niet weten hoe dat te fixen.(nog niet)
Dank voor het aanbod van de witte baltops maar ik wil juist roze/groene knoppen.
Hij moet dus nog een beetje gepimpt worden.

Grootste zorg is dat ding naar Zolder te krijgen.
Dat is een eitje, scherm eruit en in 1 (of 2 delen) naar boven tillen.
Allemaal plastic dus weegt bijna niks :)
 
Back
Top