What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

DAT WAS PRECIES MIJN GEDACHTE. hahahaha fijne mede NERD!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Joepie, gisteren tegen gekomen in de V&D.... A4 lijstjes voor 2 euro.... (weet niet of dat duur is... maar ik kwam ze toch tegen :) )...

Dus ze zitten nu in mooie lijstjes;

dsc00484ap.jpg
 
Gamshara lijkt me een erg leuke game. In de trend van Nam 75, Blood Bros, Cabal. Er zijn eigenlijk weinig echt goede theatrical shooters.
 
custom made Supergun van RGB (shmups.com)

Wat een stukje vakman werk!

Nu nog een slg en dan weer helemaal up to date!

pictures:
img1734xa.jpg

img1738fi.jpg

img1739it.jpg

screenshots: (nog zonder slg)
img1735p.jpg

img1737r.jpg
 
Ziet er goed uit. Ben zelf alleen niet zo'n fan van die chinese all-in-one voeding. Wel een mooi toegankelijk ding.

Wat voor controllers pakt de supergun?
 
Side stickers voor me NNC.
Kan ik de beschadigde vervangen.

Ik zoek nu nog een hele mooie voorplaat om de paar krassen links boven weg te halen.
En dan is die helemaal in topstaat.
 
ckong":1pdyswqu said:
mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
thanks Erik,

Er hangt een 355 in 1 Game Tornado aan maar ben er niet helemaal te spreken over.
Veel games zijn niet lekker speelbaar en veel lag (framedrops etc.)

Denk dat ik in de toekomst een Happy Fish ga bestellen want daar hoor/lees ik zeer goede verhalen over.

@ cageman: De supergun heeft Saturn controllers.
 
Waarom ga je trouwens voor een supergun met xx-in-1 ipv gewoon een PC aan te sluiten met een arcadeVGA en SLG? Lijkt me performance-technisch beter draaien en verder weinig verschil geven?
 
ne0":2nt0ilv9 said:
Waarom ga je trouwens voor een supergun met xx-in-1 ipv gewoon een PC aan te sluiten met een arcadeVGA en SLG? Lijkt me performance-technisch beter draaien en verder weinig verschil geven?
Is een optie, maar gewoon geen tijd en zin om me daar in te verdiepen.
 
Goede reden, daar herken ik mezelf wel in. ;) Inderdaad een strakke SG, ik sta ook op een queue :)
 
ne0":1zv4op98 said:
Goede reden, daar herken ik mezelf wel in. ;) Inderdaad een strakke SG, ik sta ook op een queue :)
Mocht je voor een SG gaan dan raad ik je RGB aan op shmups.com, hij heeft er al velen gemaakt en levert zeer goede kwaliteit af!
 
Volgens mij is die happy fish ook helemaal niet zo´n krachtig baord en zijn veel fightgames afgetopt op 30frames.

Volgens mij zit hier meer power in .http://gremlinsolutions.co.uk/products/gamebox2012.htm

Ik heb zelf de blue elf 2 2012. Leuke voor de oude games, maar de fighters zijn ook laggie.




almighty":3m6xpwb7 said:
ckong":3m6xpwb7 said:
mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
thanks Erik,

Er hangt een 355 in 1 Game Tornado aan maar ben er niet helemaal te spreken over.
Veel games zijn niet lekker speelbaar en veel lag (framedrops etc.)

Denk dat ik in de toekomst een Happy Fish ga bestellen want daar hoor/lees ik zeer goede verhalen over.
 
Originele PCB's Marc, Je ontkomt er niet aan. ;) Heb liever één originele PCB dan al die xxxx in 1 bij elkaar.
 
Back
Top