Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
ik probeer altijd te proberen om het met dhl te doen wel duurder maar 10x zo snel
pink sweets had ik met anderhalve dag die douane van tnt laat het gerust een week soms wel tot vier weken liggen :evil:
Die Namco lightgun collection samen met die House of the Dead: Overkill zijn voor mij de redenen om binnenkort ook zo'n PS Move te kopen. Heb je dan alleen dat pakket met die camera + 1 controller nodig of moet je ook nog zo'n losse (andere) controller erbij kopen voordat het werkt?
Moet niet maar die nav controller is toch echt wel handig, anders zit je in 1 hand met de analoge stick van een controller te hanessen.
Zijn best wat goede games hoor voor de Move. R.U.S.E is met move zeker een aanrader, child of eden is ook top met move (beter dan de kinect versie imo). RE5 gold is goed, heavy rain met move is briljant.
En de shooters zoals TC: RS , HOTD e.d. zijn ook pruma te doen.
Zelfs Killzone 3 met de move is heel goed gemaakt, je moet er alleen even aan wennen.
De move werkt verder uitstekend , niet alle ms fanboys achternalopen (ik vind de kinect ook super bij sommige games)