What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

DHL is weer langs geweest weer een cave shooter voor het nieuwe jaar pink sweets.
DSC02949.jpg

2x Pink Sweets al in korte tijd, Netjes. :) Ben ook nog aan het wachten....op de douane tot ze het vrij geven. :evil: Niet Pink Sweets trouwens.

ik probeer altijd te proberen om het met dhl te doen wel duurder maar 10x zo snel
pink sweets had ik met anderhalve dag die douane van tnt laat het gerust een week soms wel tot vier weken liggen :evil:

Bij mij wel.
Zal een nieuwe plaatsen.

Deze binnen:
Time-Crisis-Razing-Storm-PS3-box.jpg

3 arcade games voor Ps3 move. 1 van de weinig dingen waarvoor je een move setje aanschaft

Die Namco lightgun collection samen met die House of the Dead: Overkill zijn voor mij de redenen om binnenkort ook zo'n PS Move te kopen. Heb je dan alleen dat pakket met die camera + 1 controller nodig of moet je ook nog zo'n losse (andere) controller erbij kopen voordat het werkt?

Moet niet maar die nav controller is toch echt wel handig, anders zit je in 1 hand met de analoge stick van een controller te hanessen.
Zijn best wat goede games hoor voor de Move. R.U.S.E is met move zeker een aanrader, child of eden is ook top met move (beter dan de kinect versie imo). RE5 gold is goed, heavy rain met move is briljant.
En de shooters zoals TC: RS , HOTD e.d. zijn ook pruma te doen.
Zelfs Killzone 3 met de move is heel goed gemaakt, je moet er alleen even aan wennen.

De move werkt verder uitstekend , niet alle ms fanboys achternalopen (ik vind de kinect ook super bij sommige games)

Die Time Crisis heeft het bij mij nooit echt lekker gedaan, geef mij maar gewoon een normale gun :)

8oWRV.jpg

Diverse connectors, pluggen en toebehoren.
Virtua Tennis 2 Naomi Cartridge
Triforce met netdimm.

beau":obp7e05u said:
Dpd stond voor mij deur
DSC02912.jpg

Taito type x sd card,ingebouwd.
DSC02914.jpg

En gamen maar
DSC02916.jpg

8)
Nu ik de sd kaart erin zit zat ik wel met een gat ,
dus ik van plexiglas een plaatje gemaakt en een folie uitgeplotterd en er op geschroefd.
DSC02976.jpg

DSC02979.jpg

Hier alsnog een foto van me 32inch scherm.
IMGP4757.JPG

hopelijk is deze wel te zien

Aangesloten op een Dreamcast. Morgen me 360 testen en beeld finetunen

Back