sombetzki":tj28ehic said:Die blauwe zakdak moest je gauw een verhaaltje voor verzinnen.
Die ligt daar vast voor andere redenen...
![]()
Het scherm ziet ook wat vlekjes :shock:
sombetzki":tj28ehic said:Die blauwe zakdak moest je gauw een verhaaltje voor verzinnen.
Die ligt daar vast voor andere redenen...
![]()
Da Dude":3sbqz4og said:Maar reactie op mijn mooie mod. dat dan weer niet![]()
d":8cqakmrc said:Die kontrollers hangen erbij als een 'pair of nuts'. Horror.
Sent from my iPhone using Tapatalk
R2-2D":2ey7br9c said:Hahaha , die sticks!
De rollerball en de flightstick ontbreken wel , ik kijk nog even verder.