What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

sombetzki":tj28ehic said:
Die blauwe zakdak moest je gauw een verhaaltje voor verzinnen.
Die ligt daar vast voor andere redenen...

:D

Het scherm ziet ook wat vlekjes :shock:
 
JA, die gebruik ik voor het stof van mijn scherm te vegen, maar ik weet wat voor perverse mannetjes op dit forum zitten en er meteen een fap doekje van maken. :mrgreen:
 
Die Vewlix is meteen stukken mooier en heeft nu pas echt nut als game machine.
Als Taito dit ziet gaan ze meteen een recall doen om alle machines om te rusten.
#vewlixgate
 
Wat is dit in godsnaam, een prototype?
$_85.JPG
 
Die kontrollers hangen erbij als een 'pair of nuts'. Horror.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
d":8cqakmrc said:
Die kontrollers hangen erbij als een 'pair of nuts'. Horror.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ze hadden er voor dat geld best een zakje om mogen doen :)
 
Hij werd zo moe van al die berichten: "voor 200euro kom ik 'm nu ophalen, cash"
 
:mrgreen: :mrgreen:

Hij is ook "rare" maar ik denk dat je de advertentie gewoon op zijn Nederlands moet lezen, dan klopt ie wel :lol:
 
Hahaha , die sticks!
De rollerball en de flightstick ontbreken wel , ik kijk nog even verder.
 
R2-2D":2ey7br9c said:
Hahaha , die sticks!
De rollerball en de flightstick ontbreken wel , ik kijk nog even verder.

hahahaha, maar dit is een unieke cab, Ik ga hem kopen.
En dan ga ik een oproep doen, of een linkshandige gamer mijn nieuwe gamebuddy wil worden. Dat is vast niet creepy op Facebook. Of Tinder. wie weet

Idee is wel goed, uitvoering wat minder
 
Back
Top