What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Is ook wel zo, maar ik had alle voorrondes ook gezien en weet dat Eurosport net als vorig jaar er een avondvullend programma van maakt.

Dan is, vind ik, het wel leuker als er nog enig verassingselement aanwezig is.

Ik wist wie er in de Final zouden zitten en daar heb ie een jaar voor gekeken.

Nu weet ik na al die kwalificaties al wie heeft gewonnen en lijkt alles voor niets geweest.

Zal het toch wel gaan kijken, maar ja.... toch beetje jammer
 
Ah, oke.

Trouwens, morgen niet vergeten kaartjes te gaan halen allemaal he :P. Net telefoontje gehad van de gast waarmee ik zou gaan, wil hij opeens niet meer, arrggh. Nah, koop wel gewoon 2 kaartjes van 60 en dan zie ik wel of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan die er ook nog zelf voor dokt...
 
Zojuist mijn kaartjes gehaald:

dscf00019io.jpg


Wie gaan er nog meer :P?
 
Aankomende donderdag voor de gewone stervelling die niet in Japna woont, is op Eurosport de K1 final te zien vanaf 20:00. LETS GET READY TO RUMBLE111
 
DAY":3fmqwbll said:
Aankomende donderdag voor de gewone stervelling die niet in Japna woont, is op Eurosport de K1 final te zien vanaf 20:00. LETS GET READY TO RUMBLE111

Waarom moet ik tot 20:30 werken? =(
Najah, opnemen en een uurtje laten kijken maar! :) Heb er zin an! :twisted:
 
2 december is het weer zover, dan is de k1 world grand prix.

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm

Sem schilt ziet er dit jaar goed uit in de final elimnation ( gister uitgezonden op eurosport) had hij bjorn Bregy goed ko geslagen. Remy bonjasky ziet er met zijn flying knee ook top uit, dus Nederland is weer goed vertegenwoordigd. Nu hopen dat Eurosport er niet al te lang over doet om het uit te zenden.

@ Ken, ben je er dit jaar er weer bij?
 
Uiteraard, ik ga morgen toevallig kaartjes halen. We gaan met vijf man en een vrouw, dat wordt lachen.
 
De k1 finale is weer geweest en tot mijn verbazing was het dit keer bijna live te zien op sbs6. Sem Schilt was weer echt sterk bezig. Jammer van Bonjalsky en dat hij uitviell door 'low blows' van Leko, geloof dat hij een paar jaar geleden ook een paar 'low blows' kreeg, dus ik denk dat kinderen er voorlopig niet inzit voor hem. Peter Aerts was weer eens opvallend sterk bezig en heeft laten zien hoe je Sem Schilt moet aanpakken, want dat is toch wel de 'man to beat' op dit moment.
 
DAY":11z9ewfr said:
De k1 finale is weer geweest en tot mijn verbazing was het dit keer bijna live te zien op sbs6. Sem Schilt was weer echt sterk bezig. Jammer van Bonjalsky en dat hij uitviell door 'low blows' van Leko, geloof dat hij een paar jaar geleden ook een paar 'low blows' kreeg, dus ik denk dat kinderen er voorlopig niet inzit voor hem. Peter Aerts was weer eens opvallend sterk bezig en heeft laten zien hoe je Sem Schilt moet aanpakken, want dat is toch wel de 'man to beat' op dit moment.

Zeer zonde van Bonjanski inderdaad, die tweede kick was echt vol erop. Zal ook zeker flink wat pijn hebben gedaan :shock:

Zeker in de finale heb ik genoten, zeer goed gevecht. Peter Aerts was een van de weinigen die flink tegen Schilt op kon, zeer goede rechterstoot zo nu en dan, ik heb ervan genoten. Ik kijk al uit naar K1 Tokyo 2007, zal Schilt zijn 3e titel winnen? Wie gaan er trouwens 23/06/2007 naar It's Showtime in de ArenA? Ik heb serieuze plannen heen te gaan, nu nog een maat vinden die meewilt :)
 
Enige wat ik mistte aan Aerts was één keer die rechter highkick. Heel misschien had ie Schilt ermee kunnen pakken. Zijn linkerhand hing zo nu en dan best laag. Niet dat ik het Schilt niet gun integendeel zelfs maar Aerts had em best mogen vloeren met zijn trademark :D
Diep respect voor iemand die al 13 x mee deed aan de K1 final en nu 8 jaar na zijn laatste titel weer in de finale stond. Lebanner probeerde hem zelfs naar de overwinning te schreeuwen... Echt een hele mooie en spannende finale imo :D
 
De finale was echt kikke, het hele publiek stond massaal achter Aerts. Maar als het zo moeilijk is om bij iemand's hoofd te komen omdat ie 2 koppen groter is sta je al met 1-0 achter. Het mocht niet zo zijn, maar als Schilt op deze manier doorgaat wordt hij recordhouder, want net als vorig jaar heeft ie eigenlijk vrijwel geen tegenstand gehad tot de finale. Feitosa verbaasde me toch ook wel, die was met wat geluk vorig jaar in de finale gekomen en maakte ook een sterke indruk. Ik had het idee bij Bonjaski's eerste low blow dat hij gewoon last van zijn buikspieren had door een trap, leek er niet echt op dat die raak was. Daarom ook Leko's verbaasde reactie. Mooi afscheid van Mr. Perfect, van de week komen er een shitload pics online en een videotje.
 
Ik heb een korte video op youtube gezet die is opgenomen met niet briljante camera, maar het is altijd beter dan niets en je ziet toch wel goed hoe druk het was en waar wij zaten dit jaar.


Aerts vs Musashi (waardoor Aerts in de halve finale kwam, populairder dan de Japanner, toch wel apart!


Japanse Video van de finale!

 
Wat ik toch altijd zie in grote toernooien is dat het toch wel belangrijk is tegen wie je moet uitkomen. Musashi is natuurlijk echt een joke. Daar kwam Peter met gemak van af.
Ik was zeer verbaasd hoe Peter Feitosa inpakte. Ik had het niet verwacht. Feitosa is echt een killer. Volgens mij was hij bang ofzo. Ik hoorde dat Feitosa nog nooit tegen een Nederlander heeft gewonnen ofzo of in ieder geval nooit van Peter.
Peter was zeker de grote verassing. Ik wil zo graag de rematch zien van Semmy tegen Ho Man Choi. Ho-man is het afgelopen ook heel erg vooruit gegaan. Hij is nog steeds lomp, maar hij begint toch wel wat verzekerder te worden. Semmy sloopt hem wel, maar ik ben toch benieuwd hoeveel beuken Ho-man erdoorheen krijgt.
Wat betreft de finale was Semmy denk ik geschokt door Peter.
Leeko zou echt voor een jaar geschorst moeten worden. Als je niet kan richten dan moet je opzouten. Remy zou hem sowieso gesloopt hebben. Hoe Leeko, Musashi en Kareaev in de finale zijn gekomen is toch een wereldwonder, ja ik weet dat ze een toernooi gewonnen hebben, maar toch.
Waar was Bakauw Por Pramuk trouwens? Hij heeft erg gefocussed op boxen en dat is duidelijk zichtbaar, hij heeft nu gigantische armen en kan nu ook binnen een paar seconden iemand KO slaan. Maar ja, wat zou hij tegen Semmy kunnen doen?
Vet dat het op SBS6 kwam. Jammer dat ze er niet een langer programma van gemaakt hebben, er had nog best een beetje meer poespas tussen mogen zitten, het was echt een kort programma.
Vet dat hier ook K1 enthousiastelingen zitten.
BOEREN..........
 
Vinden jullie het ook niet stiekem een beetje jammer dat zo'n type als Schilt toch weer wint?

Ik ben meer voor techniek. Ik gun types als Lebanner, Bonjasky en Hoost en Aerts ook meer de titel. Ook al komt die Schilt van hier uit de buurt. Ik was in de finale absoluut voor Aerts.

Schilt wint echt op zijn bereik en lengte.

Musashi is trouwens een Nep Japanner. Misschien dat ie daarom niet zo popie is..
 
R-Type":1w5xhgbs said:
Vinden jullie het ook niet stiekem een beetje jammer dat zo'n type als Schilt toch weer wint?

Ik ben meer voor techniek. Ik gun types als Lebanner, Bonjasky en Hoost en Aerts ook meer de titel. Ook al komt die Schilt van hier uit de buurt. Ik was in de finale absoluut voor Aerts.

Schilt wint echt op zijn bereik en lengte.

Musashi is trouwens een Nep Japanner. Misschien dat ie daarom niet zo popie is..
Ik hoopte op dezelfde finale als vorig jaar en ik had Feitosa het echt gegund. Feitosa is gewoon bang voor Nederlanders denk ik. En ja ik had het Peter Aerts wel gegund. Ik denk dat Peter volgend jaar gaat winnen, want hij heeft duidelijk laten zien dat hij Semmy kan aanpakken. Semmy was echt verrast. Hebben ze vaker tegenover elkaar gestaan? Ik hoop dat volgend jaar de 8 beste K1 fighters meedoen. Dit jaar waren het de 4 beste en de 4 nepste.
 
Volgend jaar hopelijk:

Kaoklai
Lebanner
Aerts
Bonjasky
Feitosa
Sapp
Crocop
Ignashov

Dit is toch wel mijn droom Grand Prix.
 
R-Type":17yz1g3b said:
Volgend jaar hopelijk:

Kaoklai
Lebanner
Aerts
Bonjasky
Feitosa
Sapp
Crocop
Ignashov

Dit is toch wel mijn droom Grand Prix.

Schilt
Ho man choi
bakauw Por pramouk
Aerts
Feitosa
Bjown Bregy
Ray Sefo
# 8? .......to be included

Dat zijn toch wel killers, voor zo'n toernooi heb je vechters nodig die veel stamina hebben en veel kunnen krijgen en de power en intelligentie om iedereen neer te kunnen krijgen.
 
Back
Top