Alle respect voor bokauw por praumuk, topvechter, maar om werkelijk in de K1 te staan moet ie eerst zo 'n 50 kilo aankomen. Hij vecht in de K1 max, met mensen zoals Andy Sauer en Massato die een stuk lichter zijn.
Kareev is voor mij toch wel een toekomstige winnar, want hij is jong en vecht aanvallend met goede technieken.
Daarnaast vindt ik echt een damn shame dat er niet meer aandacht aan deze sport wordt gegeven, Studio sport heeft naar mijn weten nix hierover gezegd.
BTW gisteravond in de wereld draait door was Sem Schilt te gast, is werkelijk een leuke sympatieke gast. Vooral geniaal dat ie bij photoshoot gewoon zijn moeder de groeten doet.