What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

800 euro vind ik nog wel meevallen eigenlijk, maar laten we het hier over de Rklok inkoopactie houden.
 
Ik denk dat er wel AW's mee kunnen komen, ben in onderhandeling..
 
Laat ik dan ook maar even lastig zijn..
Heb je ook nog gevraagd naar neogeo candies?

Of krijg je misschien een hele lijst met verschillende cabs waar wij evt. uit kunnen kiezen?
 
Welink bied nu ook Blast cities aan voor $650. Weet niet of Ronnie alleen in contact staat met Japanse leveranciers, maar het is maar dat je een prijsvergelijking hebt.
 
ruderudie":f00nrnhm said:
Welink bied nu ook Blast cities aan voor $650. Weet niet of Ronnie alleen in contact staat met Japanse leveranciers, maar het is maar dat je een prijsvergelijking hebt.

Wie is Welink ??
 
Welink is een Chinees bedrijf:

http://www.welink.cc/aboutus.html

Zelf heb ik alleen ervaring met arcade software van dit bedrijf (pcb's) en dat was altijd goed spul, niks over aan te merken.Misschien het proberen waard van contacteren en shipping qoute opvragen?
 
Even een update.

Er zijn op dit moment 5 aanmeldingen.
Ik kan ze waarschijnlijk combineren met een andere Japanse zending, dus er is een goede kans dat het bij deze 5 al doorgaat..

Is er interesse voor Sega Aero cabinet en Atomic Wave ??

info volgt..
 
rklok":1w5blus3 said:
Er zijn op dit moment 5 aanmeldingen.
Ik kan ze waarschijnlijk combineren met een andere Japanse zending, dus er is een goede kans dat het bij deze 5 al doorgaat..

:D
 
rklok":3tm6i92d said:
Is er interesse voor Sega Aero cabinet en Atomiswave ??

info volgt..

Vergeet niet dat er 2 verschillende Atomiswave cabs zijn. Atomiswave SD is degene die identiek is aan de Egret III.
 
Wanneer er prijzen bekend zijn heb ik wellicht interesse, bedoel je echt een Aero trouwens of een Astro? Aeros zijn erg oud, benieuwd wat die nog moeten kosten.
 
ruderudie":1a2l09ye said:
Wanneer er prijzen bekend zijn heb ik wellicht interesse, bedoel je echt een Aero trouwens of een Astro? Aeros zijn erg oud, benieuwd wat die nog moeten kosten.

Precies, Ben ook benieuwd of je er wel een kunt vinden die nog een beetje in redelijke staat is. Die dingen zijn natuurlijk wel 20 jaar oud.
 
Deze cabinets komen zeker mee :

2 x Sega Aero city : 490 euro per stuk
2 x Sega Astro city : 490 eur per stuk
2 x Sega New Astro city : 490 euro per stuk

Je kunt ze vanaf heden reserveren....

ik heb de volgende fotos van de AERO cabs :

aero1.jpg

aero2.jpg
 
Ziet er in ieder geval nog clean uit voor zo'n oude cab. Geef je het nozomi volk eerste opties als ze binnen zijn, en rond welke periode verwacht je dat dit het geval is?
 
Ze zullen eind november binnen zijn en zijn nu te reserveren...
 
Back
Top