Mischien ook deze?almighty":lq1spnb7 said:Ronnie kun je ook aan een ''Aero City'' komen?
ruderudie":f00nrnhm said:Welink bied nu ook Blast cities aan voor $650. Weet niet of Ronnie alleen in contact staat met Japanse leveranciers, maar het is maar dat je een prijsvergelijking hebt.
rklok":2hc25yf7 said:Is er interesse voor Sega Aero cabinet en Atomic Wave ??
info volgt..
rklok":1w5blus3 said:Er zijn op dit moment 5 aanmeldingen.
Ik kan ze waarschijnlijk combineren met een andere Japanse zending, dus er is een goede kans dat het bij deze 5 al doorgaat..
rklok":3tm6i92d said:Is er interesse voor Sega Aero cabinet en Atomiswave ??
info volgt..
ruderudie":1a2l09ye said:Wanneer er prijzen bekend zijn heb ik wellicht interesse, bedoel je echt een Aero trouwens of een Astro? Aeros zijn erg oud, benieuwd wat die nog moeten kosten.