What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

cthulhu":33gytp39 said:
Thanks, cool filmpje! Nu weet ik al helemaal zeker dat ik volgende week moet gaan.

Yep. Ik heb ze er bij AO ook maar even de ogen mee uitgestoken. Ook al ben ik maar een van de vele bezoekers. Ben toch best trots dat dit in ons kikkerlandje is, en ik dit elke keer weer kan bezoeken, zonder dat je je vrouw weer een weekendje Parijs moet geven :P
 
Wat een geweldige setup mannen, eerste wat mijn zoon net zei: WOW wat vet wanneer gaan we :)

ik ben helaas nog nooit in de gelegenheid geweest te komen maar dit staat hoog op de lijst als ik weer terug in NL ben in 2017, dus ik hoop van harte dat het ngc het nog zeer lang vol mag houden. Geweldig hoor mannen, zeer indrukwekkend!,
 
Da Dude":z0omb7wn said:
Alle eer aan DEXX. Die heeft hem gemaakt. Ik deel alleen maar

yup :mrgreen: had nog net genoeg ruimte over om een mooie 60fps full HD video te schieten :D
 
Het ziet er een stuk groter uit als de laatste keer dat ik er was. netjes! ik heb begrepen dat de 29e weer een Event is. ik ben er graag bij en zou eventueel 2 maatjes mee willen nemen als dat mogelijk is. dus +2
 
Back
Top