What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

BoneyBob, onze +1 en ik vonden het oprecht echt mega tof, we waren er ook tot 02:00. Het was een super gezellige avond en de cabs en locatie waren fantastisch!

Ik heb nog steeds gehoorsschade van die nep-beatmania en een S-rank behaald op Crazy taxi! Daytona was echt lachen, dankzij mijn Initial D-skillz kon ik lekker met de pro's mee racen! Jammer dat die drumstel-game kapot was, die zag er heel vet uit :D

De volgende keer zijn wij er waarschijnlijk weer bij!

PS. ik had begrepen dat er een jarige-job (of is het met een p?) aanwezig was, waarom hebben we niet een liedje gezongen? :o
 
Was inderdaad weer een topavond!
Eigenlijk is alles hier boven al gezegd, top locatie, goede organisatie en mooie cabs. Vond Sega Race TV erg vet en ook tof dat er een airhockey is!

Bedankt voor weer een geslaagde avond, filmpje volgt asap ;)
 
Nog even in navolging van wat beatmaster aangaf: Speciale extra kudos aan NeTaXe en zijn vrouw voor al het voorwerk en op de avond zelf!

Foto's! Goeie! Zal er morgen een paar posten. Heb er alleen niet veel gemaakt.
 
Het was echt heel erg vet. Erg gezellig.
HOTD2 was top!
@Asure, heel erg cool en dapper om die CPSII multi-boot te doen en dat terwijl iedereen (ik ook) een soort interview aan het doen was. mulit-tasking.
Sega Race TV. Gafe game. Een beetje wennen aan de controls, maar mooie tracks.
Ik mis nog steeds een Tetris TGM3. Die kan je met een cheapo computer via Type-x 'emulatie' perfect draaiend krijgen. Lijkt me cool om daar op te battlen. Er was tenminste wel een Tetris Plus, kudos.
En er staat op de begane grond ook nog Outrun (deluxe?) die ideaal zou zijn voor een conversie naar Cannonball, https://github.com/djyt/cannonball/wiki
Die Jaleco dj beat machine was hilarisch. Ik moest keihard lachen toen er 2 gasten heel slecht op bezig waren. Toen zelf geprobeerd op easy, dat ging wel. Okay, level 2....ineens Very Hard. Ik bakte er pijnlijk niets van. Brutal.

Verder vond ik het cool dat er ook games geswitched zijn naar andere games op diverse cabs.
SSFIIX werd een SFA2
KOF96 werd een Garou
Ibara werd een Strikers 1945
Dus mensen, als je een game ziet die je cool vind, meteen spelen!
Ik had dit niet willen missen. Een geweldige ruimte ook, mooi stylish pand. Bedankt voor de geweldige ontvangst en organisatie.
 
d":1b33erlo said:
HOTD2 was top!
Sega Race TV. Gafe game. Een beetje wennen aan de controls, maar mooie tracks.
Ik mis nog steeds een Tetris TGM3. Die kan je met een cheapo computer via Type-x 'emulatie' perfect draaiend krijgen. Lijkt me cool om daar op te battlen. Er was tenminste wel een Tetris Plus, kudos.

Sluit me hier compleet bij aan. Zou ook graag een TGM zien draaien daar, maar hele vette games waren er!
Vette foto's ook beau! Dank
 
Pre party bij Dexx

IMG_7972.JPG


IMG_7974.JPG


En toen door naar het NGC:
IMG_7977.JPG


IMG_7978.JPG


IMG_7979.JPG


Ik mis de helmen :D
IMG_7980.JPG


IMG_7981.JPG


Candyheaven
IMG_7982.JPG


IMG_7983.JPG


IMG_7984.JPG


IMG_7986.JPG


IMG_7987.JPG


IMG_7988.JPG


IMG_8007.JPG


IMG_7989.JPG


IMG_7990.JPG


IMG_7991.JPG


IMG_7992.JPG


Speciaal voor Chtulu
IMG_7994.JPG


IMG_7995.JPG


Nu komen ze weer voorbij alleen in het donker 😉
IMG_7996.JPG


IMG_7997.JPG


IMG_7998.JPG


IMG_7999.JPG


IMG_8001.JPG


Die skate game was echt geweldig.
IMG_8002.JPG


IMG_8003.JPG


IMG_8004.JPG


IMG_8009.JPG


Deze moeten jullie echt weer in zijn volle glory herstellen. Dit is zo'n mooie cab.
IMG_8008.JPG
 
Het was inderdaad wederom een super geslaagd gebeuren.
Ook van mij uit nog even dank aan iedereen. Aan de mensen die hebben geholpen en iedereen die aanwezig was. Leuk iedereen weer gezien en gesproken te hebben.

Het is altijd vollop genieten om de arcade in volle glorie in gebruik te zien.
 
Was inderdaad weer top, zag er echt super netjes uit zeg, wat een improvement. Voor het eerst sinds tijden ook echt lekker veel gegamed, de sfeer is daar nu ook
Meer naar vind ik dan in het ngc in de cobaltstraat. Veel meer een arcade gevoel. Hopen dat er zo nu en dan wat coole avondjes gaan komen in Zoetermeer!
 
Was geweldig, leuk om iedereen weer te zien. Al moest ik soms effe denken wie ook alweer wie was. (kijkt naar retrocab ;). )
 
Zo, eindelijk ff de tijd eens rustig te zitten en reageren op een fantastische eerste event op onze nieuwe locatie. Het was een hele klus om alles te verhuizen, weer aan de praat te krijgen en een nieuw plekje te geven.
Ik was heel erg blij dat er een hoop lui binnen de community zich beschikbaar hadden gesteld om met ons een dag te gaan verhuizen, zonder jullie hulp had het nooit zo soepel gelopen, nogmaals dank daarvoor!

Daarna was het een hoop werk om alles weer te ordenen/herindelen/repareren etc. teveel om op te noemen eigenlijk, maar ook hier hebben we de nodige hulp gehad. Ik wil toch graag een paar mensen in bijzonder bedanken. Dr. Doggystyle, Doc81, Nindo en vriendin voor het opruimen van een hoop shit, schoonmaken en voor alle hand en spandiensten.
Netaxe voor het helpen fixen van een hoop dingen in de arcade. Samen met hem hebben we echt de puntjes op de "i" gezet. Zijn vrouw Patricia voor het helpen voor en tijdens het event!

Voor de rest iedereen die de moeite heeft genomen om van heinde en verre af te reizen om samen een feestje te vieren. Supertof dat de vikingen weer eens van de partij waren, ik wist ff niet meer hoe ze eruit zagen :)

Zonder de community en het grote gedachtegoed had een plek zoals het NGC nooit kunnen bestaan, laten we hopen dat we dit nog heel lang kunnen volhouden!

Nog een speciale shout out naar Jinxz (Chris) die er helaas niet bij kon zijn vanwege vakantie! Dankzij Chris hebben we nog steeds een paar bazen van cabs in het NGC. Next time man!
 
Graag gedaan Psykick! Alles voor de community en oh wat was het een super avond!!

Iedereen bedank voor het creëren van de perfecte arcade sfeer en de gezelligheid!
 
Wtf man, dat ziet er waanzinnig goed uit, en check die Typhoon dan! Kicken! :D

Ik heb duidelijk weer wat gemist... :( maar petje af jongens, het ziet er fantastisch uit!
 
Het was weer helemaal geweldig!

We vonden het weer fantastisch en hopen dat er snel weer een keer een meeting is.

Bedankt weer voor de gezellige avond !
 
Back
Top