What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

Guys, vergeet niet dat de deur echt pas om 19:00 uur open gaat. Ben je dus eerder zul je even buiten moeten wachten.

We hebben er bizar veel zin in, tot vanavond!
 
De GPS heeft geen 'Initial D Drifto Modo' dus wij zijn mogelijk wat te vroeg omdat wij de tijd niet perfect kunnen inschatten :roll:
 
Er is een McDonalds in de buurt. Heeft ook nog wi fi zodat je op nozomi.nl kunt terwijl je zit te wachten .. ;-)
 
Aww jammer, had er graag bij geweest. Helaas next time voor mij. hopen dat er gauw weer een event is dan!
 
HEREN

Het was super gezellig en het nieuwe pand ziet er fantastisch uit!!
Zeker 's avonds :)

Top om weer zoveel bekende gezichten te zien.

Asure met name super bedankt voor de real-time installatie van m'n CPS2 Multi-board!! :mrgreen: :D

goodnight-8307.gif
 
Net weer thuis gearriveerd. Wat een heerlijke mancave hebben jullie daar in Zoetermeer! Was een top avond!
 
Ik wou bij deze even laten weten wat ik van vandaag/ gisteren vond:
WAT EEN VETTE SHIT

Ik was echt veel te lang niet geweest en het was een weerzien met oude bekenden (Beau, nasischijf, Muijs, Ratson en zijn mooie hofdames inclusief een bossie afro wat in een vuilnisbak hoort) en vele nieuwe gezichten.
Een aantal highlights:
1. De nieuwe inrichting en locatie (kudos voor de boys van het NGC, de verhuizing heeft ongetwijfeld wat bloed zweet en tranen gekost, maar het resultaat is er dan ook naar)!
2. Weer ouderwets lachen en plat praten met mijn buddys dayo en nasi :mrgreen:
3. De demonstratie van de drone van Anton
4. De windows surface tafel en uitleg van Arjan, het vis meppen was een goede tweede

Iedereen bedankt voor een onvergetelijke avond :D
 
Wij hebben ook genoten van de avond. Het was weer erg gezellig. En de nieuwe locatie is echt top. Lekker groot.
 
Was gezellig mensen. Top! Het enige dat mistte was Hasan zijn kookkunst. Veel bekenden gezien en de nodige metalheads waren weer aanwezig.
 
het was echt gaaf... nog met Cageman de "beatmania killer" gespeeld, die muziek :P hehehe, volgende keer maar weer komen dan :D top locatie, top games.. top.. ALLES!
 
Respect jongens, zeer mooie locatie en wat een dedicatie. Ik kan me goed voor stellen dat dit aardig wat bloed zweet en tranen heeft gekost.
 
Ik dacht met de verhuizing het meeste wel al gezien te hebben, maar dat er in die korte tijd NOG meer bijgekomen is, abnormaal.
Top locatie, lekker ruim opgezet. Heel veel lol gehad met iedereen. Had graag langer gebleven.
Was weer super mannen.
 
Het was echt mega-gezellig gisteren! Weer enorm gelachen met de daytona: In een kluitje de hele advanced course door met Flay en Akuma2000. Echt geweldig. Maar ook vissen gemept, muziek gemaakt met Dexx (echt gelachen ook met die achterlijke cab).

Gisteren vooral weer heel veel mensen gesproken, maar jammer genoeg niet iedereen. De avond is gewoon te kort :mrgreen:. Vond echt supertof om alle bekenden (en voor mij ook veel onbekenden) te zien! Ook kudos aan de vikingen voor de wereldreis die het kost om deze kant op te komen.

Extra speciale kudos aan Robert omdat hij me een keertje heeft laten winnen met Outrun. Dat was goed voor mijn zelfvertrouwen, en nu hoef ik de cab ook niet uit frustratie van het gebouw af te rijden :mrgreen:

Het was echt een waanzinnige avond!
 
Cageman":1l9eqt53 said:
Het was echt mega-gezellig gisteren! Weer enorm gelachen met de daytona: In een kluitje de hele advanced course door met Flay en Akuma2000. Echt geweldig. Maar ook vissen gemept, muziek gemaakt met Dexx (echt gelachen ook met die achterlijke cab).

Gisteren vooral weer heel veel mensen gesproken, maar jammer genoeg niet iedereen. De avond is gewoon te kort :mrgreen:. Vond echt supertof om alle bekenden (en voor mij ook veel onbekenden) te zien! Ook kudos aan de vikingen voor de wereldreis die het kost om deze kant op te komen.

Extra speciale kudos aan Robert omdat hij me een keertje heeft laten winnen met Outrun. Dat was goed voor mijn zelfvertrouwen, en nu hoef ik de cab ook niet uit frustratie van het gebouw af te rijden :mrgreen:

Het was echt een waanzinnige avond!

yes, er komt denk ik nog wel een game avond :mrgreen: ik moet ook nog steeds lachen om die muziek cab.. wat een apparaat.. (PM je nog wel een keer over dat ding)
 
Zoals altijd; perfect geregeld! Heb een top avond gehad en me kostelijk vermaakt. De locatie, het aanbod games én last but not least de gezelligheid en unieke community!

Cageman":3mqhbbgz said:
Extra speciale kudos aan Robert omdat hij me een keertje heeft laten winnen met Outrun. Dat was goed voor mijn zelfvertrouwen, en nu hoef ik de cab ook niet uit frustratie van het gebouw af te rijden :mrgreen:
Alle eer aan Cageman je ging als een raket man. Fantastische game, ik tel de dagen af naar het volgende event, I will get my revenge :lol:

En Has, TOP(!) dat je Dynamite Cop plaatsing in zo'n prominente hebt gegeven 8)
 
"En Has, TOP(!) dat je Dynamite Cop plaatsing in zo'n prominente hebt gegeven 8)"

@Robert: haha ik wist dat je dat ging zeggen of opmerken, haha!

Swso supergeslaagde avond gewoon, een meer dan waardige Re-opening!!

Superthnx ook aan diegene die hebben kunnen meehelpen met o.a. verhuizing en voorbereidingen voor gisterenavond.

Maar bovenal gaaf om iedereen weer te zien van het Nozomi forum en vanuit de industrie!!
(Al was het wel soms even rennen van hot naar her)
 
Back
Top