What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Niks winning team.. :)

Er is maar één winnaar per team dankzij de knockout-indeling.
Dus het is meer een soort groep. Technisch gezien maakt het niet uit waar je zit. Alleen komt er sneller een confrontatie met bepaalde mensen die toevallig bij elkaar in de groep terecht zijn gekomen, en worden deze al in een eerdere fase uitgeschakeld. (dwz. er blijft maar één winnaar per team over.)

Maar, als ik het verkeerd heb hoor ik het graag :)
 
Klopt het is individueel. Maar aangezien ik de games toch niet kan oefenen ga ik 100% voor de gezelligheid

Vanaf mijn mobiel verstuurd
 
Anunaki":3dk5xwpi said:
...ga ik 100% voor de gezelligheid
pinocchio.jpg
 
vwbabe84":19is6iey said:
Wause en gyspyqueen zullen niet aanwezig zijn helaas. Hebben een verjaardag.

Vervelend hè die verjaardagen die elk jaar weer 24 uur van tevoren als verrassing om de hoek komen zetten?
 
Ken":jwj2kwre said:
vwbabe84":jwj2kwre said:
Wause en gyspyqueen zullen niet aanwezig zijn helaas. Hebben een verjaardag.

Vervelend hè die verjaardagen die elk jaar weer 24 uur van tevoren als verrassing om de hoek komen zetten?

Zijn vader wordt 70, hij dacht ie het wel zou redden. Maar gaat hem niet echt lukken qua tijd.
Evengoed heb je gelijk en snap ik je punt.
 
Anunaki":1pqs7sy7 said:
Doe jij toch lekker mee Ken ouwe reus

Dat zou niet eerlijk zijn voor de rest, toernooi moet wel een beetje gelijk op gaan en niet dat de winnaar van tevoren al vast staat ;)
 
Hoi mijn oma wordt morgen 88 en ik moet nog wat luiers kopen voor mn goudvis aangezien ze net ongesteld is geworden. Ik denk dat er morgen niet bij ben duz. :arrow: :mrgreen:
 
D'r is een giftige gaswolk neergedaald op Barendrecht, m'n buren zijn op oorlogspad, Russen hebben m'n straat bezet en de bejaarden in de buurt gaan in protest tegen de luier prijzen. Toch ben ik erbij, fok 't!
 
Ik heb geen excuus om niet te komen (geen hamster met groeistuipen, goudvissen met hydrofobie of een accuut geval van holbontverklontering)...ben er gewoon helemaal klaar voor om finaal ingemaakt te worden...woehoe!!!
 
Ik hoor net dat er morgen een illegaal buitenaards dansfeest wordt gegeven in de tuin van de buren van de buren. Veel feestgangers komen van ver en blijken een tijdje rondgecirkeld te hebben boven de Chinese zee in een of ander vliegtuig.
 
Het is een beetje mijn schuld. Wist het al maar was het vergeten :oops: door te geven. Ik was ook diegene die ze opgegeven had.
So, blame the hippy.
 
Back
Top