Trailblazer":37e1ex2x said:Serious request is helaas voorbij maar anders... WTF is goin on man?
In 3 woorden: I screwed up!
Trailblazer":37e1ex2x said:Serious request is helaas voorbij maar anders... WTF is goin on man?
sombetzki":2hkkomt0 said:Klote om te horen man! Wel tof dat je er de 15e bij bent. Financiële ellende is altijd kut, ik heb dr ook een paar jaar in gezeten helaas.
Komt wel weer goed!
Of, zoals we in Groningen zeggen:
"'t Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht"
![]()
polderarcade":537ldadm said:als het mag kom ik ook graag weer die kant op![]()
hotshot123":1n0k95sn said:Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart
Jinxz":18egvzml said:hotshot123":18egvzml said:Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart
Mooi dat je d'r weer bij kunt zijn.
Ik vindt Gyruss ook een fijne kerel
Oh de game... die is gruwelijk. Staat volgens mij niet in het NGC.
hotshot123":7es21dzh said:Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart
Ken":gghljmec said:hotshot123":gghljmec said:Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart
Zou je aan je maat kunnen vragen zich even aan te melden en voor te stellen in off topic?
Muijsch":21o6f8ta said:Zou mijn vriend Simon dit keer weer meekunnen? Hij lijkt er erg veel zin in te hebben.
Mark -~-
Ken":2vhuvxju said:Muijsch":2vhuvxju said:Zou mijn vriend Simon dit keer weer meekunnen? Hij lijkt er erg veel zin in te hebben.
Mark -~-
Was Simon al aangemeld op het forum?