What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Trailblazer":242ewg9p said:
kung fu master":242ewg9p said:
Dit is gaaf, onder voorbehoud wil ik meedoen!

Tekken

Je moet eerst forumleden zeggen. N.o.z.o.m.s. maar dan aan elkaar

Zou je jezelf eerst niet eens heel snel opgeven voor het event ouwe reus?
 
Ken":3cg10755 said:
Trailblazer":3cg10755 said:
kung fu master":3cg10755 said:
Dit is gaaf, onder voorbehoud wil ik meedoen!

Tekken

Je moet eerst forumleden zeggen. N.o.z.o.m.s. maar dan aan elkaar

Zou je jezelf eerst niet eens heel snel opgeven voor het event ouwe reus?

Zo te zien staat ik nog nie op de guestlist idd. Dacht dat ik al had doorgegeven... :shock: Uiteraard bin ich dabei!
 
@ Ratson: aan het entreegeld zal het niet liggen aangezien zowat iedereen wel daaraan wilt bijdragen. Mocht het ook om benzinekosten gaan, dan is het mogelijk om met mij meerijden...ik woon toch waarschijnlijk redelijk in de buurt.
 
Bedankt alvast, allemaal. Ik ga even kijken of en hoe.
Moet de aankomende week eerst de knoop doorhakken welke van mijn 2 cwbs eruit gaat.
Word waarschijnlijk de aero.
Verdere uitleg volgt...
 
Abc123":8vwhwuiy said:
Benefiet voor Ratson!

Met een benefietje ga ik er niet komen. Deze keer gaat het me echt 3 a 4 jaar kosten om uit de crisis te komen.
Maar uiteindelijk komt het wel weer goed.
 
Ratson":2f5z7015 said:
Abc123":2f5z7015 said:
Benefiet voor Ratson!

Met een benefietje ga ik er niet komen. Deze keer gaat het me echt 3 a 4 jaar kosten om uit de crisis te komen.
Maar uiteindelijk komt het wel weer goed.

Nou Gideon van thuis blijven wordt je helemaal niet vrolijk en die paar centen zouden je ook niet helpen dan. Ik leef de laatste 10 jaar al on the edge en heb altijd de gezelligheid opgezocht anders word je helemaal knetter.

Dus benefiet en zo niet nodig, dit keer ben je gewoon op rekening van het NGC, ultra all-in :)
 
Psykick":vswjynhd said:
Ratson":vswjynhd said:
Abc123":vswjynhd said:
Benefiet voor Ratson!

Met een benefietje ga ik er niet komen. Deze keer gaat het me echt 3 a 4 jaar kosten om uit de crisis te komen.
Maar uiteindelijk komt het wel weer goed.

Nou Gideon van thuis blijven wordt je helemaal niet vrolijk en die paar centen zouden je ook niet helpen dan. Ik leef de laatste 10 jaar al on the edge en heb altijd de gezelligheid opgezocht anders word je helemaal knetter.

Dus benefiet en zo niet nodig, dit keer ben je gewoon op rekening van het NGC, ultra all-in :)

Bedankt Hasan,
Ik durf best toe te geven dat ik effe een potje heb zitten janken van alle goede bedoelingen naar mijn kant van iedereen. Wil er zeker heel graag bij zijn en ga er dan ook maar voor zorgen dat ik dat ben.
Per slot van rekening ben ik toch een beetje de anti-held/mascotte van nozomi aan het worden ;)

Kan wel melden dat financieel echt de pleuris is uitgebroken en dat gaat echt een aantal jaar duren om af te betalen. Heb niet zomaar mijn kont gebrand, in dit geval kunnen we beter spreken van totale inceneratie.
Maar ja, kan ik weinig aan veranderen behalve afbetalen en effe slikken en weer doorgaan. Ik ga iig nooit bij de pakken neerzitten. Dat ik een van mijn twee cabs wil weg doen(misschien) heeft ook een beetje met ruimte te maken. De reden dat het dan waarschijnlijk de Aero zou worden ipv de woody is puur vanwege gebruiks gemak.
Je kunt je pas voorstellen hoe geweldig die woody is als je hem zelf hebt ervaren, geluid is ook echt super. Hantarex monitor is ook echt haarscherp. Niet de mooiste cab maar wel de beste in het gebruik die ik tot nu toe heb gehad. Ben zowiezo een beetje dingen aan het uitzoeken waar te lang niks mee gedaan word en maak daar effe een sales topic voor.

Dus...kort samengevat: Bedankt jongens en tot 15 maart!

sorry voor de topic vervuiling.
 
Kijk, zo hoort het...niet bij de pakken neer gaan zitten en gewoon leuke dingen blijven doen zolang dat gaat. Alles komt vast wel weer goed.
 
Back
Top