Ken
High Score Hunter
Geef jezelf nou eerst maar eens officieel op voor het event Sphere! :mrgreen:Sphere":34f4k49r said:blablabla
Geef jezelf nou eerst maar eens officieel op voor het event Sphere! :mrgreen:Sphere":34f4k49r said:blablabla
Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf op tijd bent volgende keer 8)ruderudie":2dx60366 said:Cool, ben er zeker bij tenzij er iets te vroeg ter wereld gaat komen.
Hahaha, het is mij nog even te ver weg. Ik verwacht er wel bij te zijn maar moet het nog even checken... maar ja als de games goed zijn is natuurlijk mijn motivatie om te komen des te groter! :mrgreen:Ken":16a0rqmn said:Geef jezelf nou eerst maar eens officieel op voor het event Sphere! :mrgreen:Sphere":16a0rqmn said:blablabla
Sphere":2wpdpuvh said:maar ja als de games goed zijn is natuurlijk mijn motivatie om te komen des te groter! :mrgreen:
Ik zal m'n vervoer proberen te regelen. Zo ja, dan zijn we beiden van de partij!Psykick":isjnrvdl said:
Sphere":285flr45 said:Zal ik dan maar een air-hockey tafel regelen? :mrgreen:
*Verstopt zich voor Cageman*
Sphere":331x03mt said:Zal ik dan maar een air-hockey tafel regelen? :mrgreen:
*Verstopt zich voor Beatmaster-P*
Ik hoor het wel kerelAnunaki":1rla885q said:Ik moet ff kijken of ik kan die dag, zo ja kun je uiteraard weer meerijden Byron
Vanaf mijn mobiel verstuurd
Fixed :mrgreen:Sphere":jdvy47i4 said:Zal ik dan maar een air-hockey tafel regelen? :mrgreen:
*Verstopt zich voor Ken, Mart, Cageman, Psykick en Beatmaster-P*