What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Sega Astro cab order/cancel!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Yes !
Deze had ik nog niet gezien.
Dus mijn order gaat gewoon door.

En idd jongens , laat snel horen of je wil of niet. Dan kan de order geplaatst worden, ik kan niet wachten !
 
Pat7o":1a636v9g said:
2. Er zijn gelukkig genoeg mensen op de reserve lijst (Irem, Remco, Pooyan, en waarschijnlijk nog meer) die hem wel heel graag willen hebben.
En zo is het. Ik hoop, en ik neem aan, dat de actie zeker doorgaat, maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik het niet zo heel erg vind dat een paar mensen, om wat voor reden dan ook, hun order annuleren. Dan val ik misschien toch nog in de prijzen.
 
leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho
R2-2D

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
Mildoe----->ordenummer:006
 
Bestel die cabs gewoon, dan heb je ondertussen nog een maand of misschien 2 maanden om een definitieve lijst met gegadigden op te stellen.
 
Ik heb even van de zon genoten en tevens een probleempje met mr. kpn achter de rug;).

Inmiddels lees ik pas gisteren de huidige status. Ik had n.l., nog niet eerder begrepen dat ik binnen 5 dagen met een antwoord moest komen.
Mijn excuus voor de vertraging!

Alhoewel over de 2e cp is heen tekomen, is er iets wat mij sterk laat twijfelen of ik het wel of niet moet doen. Om ervoor te zorgen dat ik de rest niet langer stagneer, besluit ik daardoor even af te zien van koop zodat jullie gewoon verder actie kunnen ondernemen.

Sorry! in ieder geval bedankt voor de genomen moeite!
 
Arcadegek":26jb58ke said:
Ik heb even van de zon genoten en tevens een probleempje met mr. kpn achter de rug;).

Inmiddels lees ik pas gisteren de huidige status. Ik had n.l., nog niet eerder begrepen dat ik binnen 5 dagen met een antwoord moest komen.
Mijn excuus voor de vertraging!

Alhoewel over de 2e cp is heen tekomen, is er iets wat mij sterk laat twijfelen of ik het wel of niet moet doen. Om ervoor te zorgen dat ik de rest niet langer stagneer, besluit ik daardoor even af te zien van koop zodat jullie gewoon verder actie kunnen ondernemen.

Sorry! in ieder geval bedankt voor de genomen moeite!


Hallo Arcadegek,

Kun je me uitleggen wat dan "iets" is, als je het geen probleem vindt dat de cabs 1 player zijn is er verder toch geen probleem ??
Ik begrijp deze cancel niet helemaal.. :(


Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie
 
ruderudie":2witlszp said:
Bestel die cabs gewoon, dan heb je ondertussen nog een maand of misschien 2 maanden om een definitieve lijst met gegadigden op te stellen.

Lijkt mij persoonlijk ook het handigste.
Neem deze week nog wel even contact op met Ronnie want we hebben minimaal al 7 mensen die interesse hebben en de rest raak je volgens mij ook wel kwijt.

Het wordt nu ook een beetje rommelig en moelijk te overzien.
Gewoon bestellen en de leden die niet gereageerd hebben gewoon een keuze laten maken wel of geen interesse.
Anders zijn er nog genoeg mensen op de reserve lijst.

Maar uiteindelijk ga ik niet over de kosten en het order plaatsen dus zal contact opnemen met Ronnie en laat het deze week hopelijk nog wel weten.

leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho
R2-2D

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
Mildoe----->ordenummer:006
Arcadegek------>ordernummer:011
 
rklok":35a3t76h said:
ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie

Yes! Hulde aan Ronnie!! :D
 
@Ronnie

De twijfel komt hoofdzakelijk door een tweetal zaken, enerzijds het feit dat het meer kosten met zich mee gaat brengen. En anderzijds het feit dat ik gewoon niet weet wat ik ga ontvangen?? Niets persoonlijk naar jullie en nogmaals alle credits voor je inzet m.b.t. deze actie! Maar ik wil graag meer zekerheid wat ik kan gaan verwachten...... Hoe goedkoop de actie ook is 525 euries plus 150? voor een 2e cp is toch 675 ipv de verwachte 525.

Zoals ik en andere al eerder hebben aangegeven zou een aantal foto's kunnen helpen, kleine moeite toch voor de leverancier om daar 'acte de presance' aan te geven?

De twijfel ligt dus meer aan de Japanse zijde dan aan de Nederlandse actie! Wat is het nu voor een moeite om 1 een aantal foto's te maken en 2 evt een betaalbare optie te bieden waardoor we zelf de kastjes als 2player kunnen maken.

Als laatste was ik er stellig van overtuigd dat het slechts een kwestie van tijd zou zijn en er binnen nu en een aantal weken een fraai kado'tje kon worden opgehaald. Nu door enerzijds de vakantie en anderzijds wat verbindingsproblemen, heb ik de afgelopen dagen weinig forums gezien en heb ik het gevoel nu snel een beslissing te moeten nemen, hetgeen ik inmiddels heb afgeleerd en niet graag doe. Ik heb gewoon even tijd nodig zodat ik achteraf er geen 'after buy syndroom' er aan over hou...... ;)

Anderzijds wil ik jullie niet ophouden vandaar mijn besluit..
 
rklok":3r5evm9i said:
Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie
Dat is goed nieuws. Enig idee wanneer ze ongeveer in Apeldoorn aankomen?
 
rklok":uqes3okj said:
Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie

Nice 8)
 
leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho
R2-2D
GWAR

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
Mildoe----->ordenummer:006
Arcadegek------>ordernummer:011
 
Back
Top