En zo is het. Ik hoop, en ik neem aan, dat de actie zeker doorgaat, maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik het niet zo heel erg vind dat een paar mensen, om wat voor reden dan ook, hun order annuleren. Dan val ik misschien toch nog in de prijzen.Pat7o":1a636v9g said:2. Er zijn gelukkig genoeg mensen op de reserve lijst (Irem, Remco, Pooyan, en waarschijnlijk nog meer) die hem wel heel graag willen hebben.
- Aktie loopt 1 maand bij 7 gegadigen gaat het zeker door.
Arcadegek":26jb58ke said:Ik heb even van de zon genoten en tevens een probleempje met mr. kpn achter de rug.
Inmiddels lees ik pas gisteren de huidige status. Ik had n.l., nog niet eerder begrepen dat ik binnen 5 dagen met een antwoord moest komen.
Mijn excuus voor de vertraging!
Alhoewel over de 2e cp is heen tekomen, is er iets wat mij sterk laat twijfelen of ik het wel of niet moet doen. Om ervoor te zorgen dat ik de rest niet langer stagneer, besluit ik daardoor even af te zien van koop zodat jullie gewoon verder actie kunnen ondernemen.
Sorry! in ieder geval bedankt voor de genomen moeite!
ruderudie":2witlszp said:Bestel die cabs gewoon, dan heb je ondertussen nog een maand of misschien 2 maanden om een definitieve lijst met gegadigden op te stellen.
rklok":35a3t76h said:ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!
Groet
Ronnie
Dat is goed nieuws. Enig idee wanneer ze ongeveer in Apeldoorn aankomen?rklok":3r5evm9i said:Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!
Groet
Ronnie
rklok":uqes3okj said:Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!
Groet
Ronnie