What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Sega Astro cab order/cancel!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
 
rklok":1c0e5s4d said:
PS. Ik wilde hier ook nog even Marc bedanken voor zijn belangeloze bemiddeling tot nu toe ..

Geen probleem Ronnie.
Aangezien de vele reacties was dit wel even handig om zelf even iets te posten.
 
leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
 
pooyan":4k27k18n said:
Voor degenen die hem nog niet hebben: via deze link http://www.killercabs.com/forum/viewtopic.php?t=12323 kun je een manual van de new astro city lezen (pdf) en/of downloaden.

En dan nog iets anders: Coinopexpress verkoopt ook new astro city cabs, voor USD 495 (EUR 320). Daar komen dan nog wel kosten voor transport en dergelijke bij, deze liggen bij een container order ergens tussen de USD 150 (EUR 97) en USD 250 (EUR 162) per cab. Ofwel, voor maximaal EUR 482 heb je een new astro city cab. En het begeleidende plaatje laat een 2-player CP zien! Let op: je hebt nog wel een stepdown converter nodig. Link: http://www.coinopexpress.com/products/machines/cabinets_only/New_Astro_City_712.html

Ik weet dat de informatie op die pagina wat summier is, maar misschien is dit wel een goed alernatief als we toch persé een 2 player cab willen hebben. Overigens hebben ze ook andere cabs (http://www.coinopexpress.com/products/machines/cabinets_only.html) , waardoor ook mensen die een Egret willen hebben aan hun trekken kunnen komen. Volgens mij heb je dan zo een container vol.


Hallo,

Even een paar kanttekeningen bij dit bericht :

Er worden hier een paar dingen vergeten :

- invoer BTW : 19% over het goederen totaal
- inklaring : +/- 500 euro
- transport haven rotterdam naar opslag : +/- 500 euro
- Opslag
- Transportverzekering
- Vooruitbetaling

En het belangrijkste : Ik heb contact gehad met Coinopexpress voor een backup voor het geval iets fout mocht gaan , zij hebben geen Egret II, en als je een New Astro besteld, weet je van te voren nooit of het een 1 of 2 player wordt..(plaatje bij dit soort bedrijven zegt helemaal niets)

Pooyan, zo gemakkelijk is het dus niet..!!, anders was het al wel vaker gelukt waarschijnlijk ;)

Gr,
Ronnie
 
rklok":bfbxyibh said:
pooyan":bfbxyibh said:
Voor degenen die hem nog niet hebben: via deze link http://www.killercabs.com/forum/viewtopic.php?t=12323 kun je een manual van de new astro city lezen (pdf) en/of downloaden.

En dan nog iets anders: Coinopexpress verkoopt ook new astro city cabs, voor USD 495 (EUR 320). Daar komen dan nog wel kosten voor transport en dergelijke bij, deze liggen bij een container order ergens tussen de USD 150 (EUR 97) en USD 250 (EUR 162) per cab. Ofwel, voor maximaal EUR 482 heb je een new astro city cab. En het begeleidende plaatje laat een 2-player CP zien! Let op: je hebt nog wel een stepdown converter nodig. Link: http://www.coinopexpress.com/products/machines/cabinets_only/New_Astro_City_712.html

Ik weet dat de informatie op die pagina wat summier is, maar misschien is dit wel een goed alernatief als we toch persé een 2 player cab willen hebben. Overigens hebben ze ook andere cabs (http://www.coinopexpress.com/products/machines/cabinets_only.html) , waardoor ook mensen die een Egret willen hebben aan hun trekken kunnen komen. Volgens mij heb je dan zo een container vol.


Hallo,

Even een paar kanttekeningen bij dit bericht :

Er worden hier een paar dingen vergeten :

- invoer BTW : 19% over het goederen totaal
- inklaring : +/- 500 euro
- transport haven rotterdam naar opslag : +/- 500 euro
- Opslag
- Transportverzekering
- Vooruitbetaling

En het belangrijkste : Ik heb contact gehad met Coinopexpress voor een backup voor het geval iets fout mocht gaan , zij hebben geen Egret II, en als je een New Astro besteld, weet je van te voren nooit of het een 1 of 2 player wordt..(plaatje bij dit soort bedrijven zegt helemaal niets)

Pooyan, zo gemakkelijk is het dus niet..!!, anders was het al wel vaker gelukt waarschijnlijk ;)

Gr,
Ronnie

Bedankt dat je op mijn post hebt gereageerd. Er komt inderdaad meer kosten en moeite bij kijken dan in eerste instantie lijkt. Ik ben blij dat je de moeite neemt om dit te doen en dat je een aantal mensen daar zeer gelukkig mee maakt.
 
Sorry dudes, misschien de volgende keer!

Ook mede dat ik bezig ben met een huis aan het kopen.

Hopelijk kan iemand anders deze bestelling overnemen....
 
leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
Mildoe----->ordenummer:006
 
Mildoe":b6psxmtj said:
Sorry dudes, misschien de volgende keer!

Ook mede dat ik bezig ben met een huis aan het kopen.

Dan juist wel! Krik je de hypotheek toch gewoon iets op. Als je je toch met je nek in de schulden steekt pak je gelijk die astro er mooi bij. :D
 
:D

Goed om te horen dat de actie hoe dan ook doorgaat Ronnie!

Marc, ook namens mij bedankt voor je werk mbt deze actie.
 
Ik heb zo het idee dat er wat mensen op vakantie zijn en daarom nog niet binnen de gevraagde 5-dagen termijn hebben gereageerd...
Toch?

:?:

:o
 
Ik denk het ook...
Zal eens vragen wat nu straks de bedoeling is.
 
Ik zou even wachten tot vrijdag en zowiezo iedereen eerst even een mail sturen, niet iedereen zit blijkbaar elke dag op het forum :)
 
Heel onverstandig om dit forum niet iedere dag te checken... :P

of hebben ze misschien problemen in te loggen?
ik was er namenlijk een aantal dagen 'uitgegooid' en kon er niet meer in ook al logde ik in met het juiste password...

Kom op mensen, reageer aub, dan kan de order definitief geplaatst worden...
zeg gewoon ja of nee, dan is iedereen tevree!
:)

Ik bedoel...willen jullie deze cab niet zo gauw mogelijk thuis hebben staan?
 
Tja ik baal ook wel dat het nu nog langer duurt. IK WIL GAMEN OP DAT DING!!! No offense, maar het lijkt nu wel dat mensen gaan afhaken om heel andere redenen. Ik vind beter alleen kunnen spelen dan niet toch?
 
Denk inderdaad dat mensen afhaken om heel andere redenen ja. Of ze hebben gewoon niet zoveel geduld en er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en haken af. Or whatever.
 
1. Mensen die afhaken weten niet wat ze gaan missen...
2. Er zijn gelukkig genoeg mensen op de reserve lijst (Irem, Remco, Pooyan, en waarschijnlijk nog meer) die hem wel heel graag willen hebben.
3. de aanhouder wint ...altijd!
4. degenen die nu twijfelen willen hem niet echt.

misschien ben ik iets te recht door zee...maar ik hou gewoon niet van gezeik om niets en bullshit excuses om het af te kappen...en al helemaal niet van peoples die helemaal niets van zich laten horen...
Er zijn mensen die hier werk en tijd (en naam en risico) in hebben gestoken en dat kan je op zijn minst respecteren door (op tijd) een eerlijk antwoord te geven.

had dan vanaf het begin nee gezegd, dan had iemand anders die hem wel graag wil er eentje kunnen bestellen...

80% van de tijd speel je toch alleen op JOUW kast...
Daarnaast...iedereen heeft van Marc een pm'tje gekregen en het lijkt me dat als je die kast graag wilt, dat je die meteen checkt.

enough said...
 
Pat7o":rb68xxsa said:
Daarnaast...iedereen heeft van Marc een pm'tje gekregen en het lijkt me dat als je die kast graag wilt, dat je die meteen checkt.

enough said...

Tja, Je moet toch ergens een lijn trekken anders lopen we rondt kerst nog te ouwehoeren. Gimme the cab! Gimme the cab now! :)
 
Ik wacht nog op Ronnie's antwoord.
Hij zou navragen of de Egret 2 een 2 player panel heeft.
 
Back
Top