Je kunt control panels bv. hier kopen:
http://www.arcade-game-sales.com/produc ... parts.html
of hier:
http://www.starcab.net/index.php?cPath=219_217
ik heb hem zelf bij de eerste gehaald, was toen in de aanbieding en had hem voor 139 euro in huis. Deze cp's zijn compleet nieuw en bekabeld.
De eerste shop is Australia based en de tweede komt volgens mij uit Frankrijk, wat shipping weer goedkoper maakt.
ik denk dat je hem zelfs wel wat goedkoper uit Japan kunt halen.
Daarnaast...veel cab bezitters vervangen toch hun balltops, buttons of complete cp's na verloop van tijd omdat er natuurlijk wel wat slijtage is na een aantal jaren in een arcade gestaan te hebben, of gewoon omdat ze er hun persoonlijke smaak kwa kleurtjes aan willen geven.
het vervangen van een cp is doodeenvoudig. Met de bijgeleverde sleuteltjes doe je je cp open en daarna hoef je maar 6 boutjes van het cp los te draaien en wat kabeltjes uit te pluggen, nieuw cptje erop, echt maar 5 minuten werk...kan mijn neefje van 5 nog.
het is misschien een tegenvaller dat je geen 2 player cp hebt, maar ik blijf het zeggen, deze kans krijg je NOOIT meer...
met nieuwe 2 player cp erbij wordt t wel wat duurder, maar dan nog is die goedkoop!
ik heb nu al 1 astro thuis staan en ik kan alleen maar zeggen dat dit de beste aankoop van mij ooit is geweest.
voor degenen die hun order gaan cancelen...je moet t zelf weten, maar ik denk dat je er spijt van krijgt, zeker als je hem in het echie hebt gezien en gespeeld.
nogmaals...deze kans op een echte Japanse SEGA cab, de mooiste cab die op deze planeet is gebouwd ooit, komt niet gauw, zoniet nooit meer in Nederland!