BDT":xyi1g8py said:Nice!
Net gemeten en het zou in mijn auto passen... Zij het niet dat de klep ruimte bij mijn nieuwe auto 'maar' 70 cm is. Daat dus niet door het gat heen...
Ik moet ongeveer 120 KM rijden naar Apeldoorn en dan terug. Is het wel verantwoord om met klep open zo'n stuk te rijden?
Iemand ervaringen? Hoe kan je het echt goed vastzetten?
BDT":2cs20cn8 said:Gebruik je nog een speciaal middel om schoon te maken?
rklok":16bm5c1g said:Beste mensen,
Goed nieuws ! :
De New Astro's zijn binnen, uitgeladen en getest !
Ze staan dus gereed voor afhalen.
Stuur ff een mailtje naar ronnie@rklok.nl om een afspraak te maken voor afhaling.
Ronnie van der Kolk / Marc Dijkstra
rklok":wt64868o said:Pooyan, geen mail gezien ??
Misschien spamfilter..
try again...
BDT":dgf1rewg said:Ga jij ook morgen? Tot ziens dan. Ik haal em ook morgen op!![]()