Cageman":183ovids said:Damn... verloren van de paella-vreters... niet te geloven.. heb er gewoon geen woorden voor..
ruderudie":2xyskp74 said:Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....
Beatmaster-P":2tgvruz2 said:Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids
leek wel afgekocht, blamage voor FiFa
pooyan":2th2bpow said:Beatmaster-P":2th2bpow said:Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids
leek wel afgekocht, blamage voor FiFa
En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.
Ken":28nc7cy2 said:Als Robben had gescoord had je niemand in Nederland gehoord over het harde spel. Dan was dat 'over lijken' en vonden we het allemaal prachtig toch?
ruderudie":jhw5l1oc said:Alleen de highkick van De Jong
Ken":9ub0spfv said:Nederland wordt nooit wereldkampioen omdat ze geen winnaarsmentaliteit en over me lijk instelling zouden hebben. Gaan ze een keer echt voor 100% voor goud, koste wat het kost zit iedereen te miepen dat het weer te hard was...