What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NEEEEEEEE!!!!!!!!!

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Damn... verloren van de paella-vreters... niet te geloven.. heb er gewoon geen woorden voor..
 
Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids

leek wel afgekocht, blamage voor FiFa
 
Zeeeeeer zuur, wat was dat mooi geweest. Dat doet wel een weekje pijn hoor.....


Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....
 
ruderudie":2xyskp74 said:
Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....

Ben het met je eens. Burgemeester van Amsterdam gaf als reden "dat is veiliger, want dan verspreiden de fans zich meer door de stad. Er komen anders teveel mensen op het Museumplein af".

En waar eindigt de grachtentocht? Op het Museumplein, inderdaad.

Ik vind wel dat het elftal een pluim verdient voor wat ze hebben bereikt, maar dit gaat inderdaad wel wat ver. Oh, in plaats van skydiven kunnen we de huldiging in 2042 (over 32 jaar, WK finale tegen Duitsland) gewoon op de maan vieren. Daar kun je jezelf tegen die tijd gewoon naartoe beamen ;-)
 
Beatmaster-P":2tgvruz2 said:
Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids

leek wel afgekocht, blamage voor FiFa

En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.
 
pooyan":2th2bpow said:
Beatmaster-P":2th2bpow said:
Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids

leek wel afgekocht, blamage voor FiFa

En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.

Precies mijn gedachte,hoeft niks meer aan toegevoegd te worden.
 
Als Robben had gescoord had je niemand in Nederland gehoord over het harde spel. Dan was dat 'over lijken' en vonden we het allemaal prachtig toch?
 
Ken":28nc7cy2 said:
Als Robben had gescoord had je niemand in Nederland gehoord over het harde spel. Dan was dat 'over lijken' en vonden we het allemaal prachtig toch?

"Voetbal is oorlog"
 
Wedstrijd tegen een betere ploeg is altijd spijkerhard, het moet ergens vandaan komen. Alleen de highkick van De Jong was schandalig, voor de rest vond ik het wel meevallen.

Huldiging was achteraf toch mooi, al was het niet helemaal verdient. Leipe Hollanders, heerlijk!
 
ruderudie":jhw5l1oc said:
Alleen de highkick van De Jong

Nigel speelt thuis ook stiekem KOF, Tekken, DOA, etc ;-) Beetje praktijkervaring opdoen, zal 'ie gedacht hebben.
 
Nederland wordt nooit wereldkampioen omdat ze geen winnaarsmentaliteit en over me lijk instelling zouden hebben. Gaan ze een keer echt voor 100% voor goud, koste wat het kost zit iedereen te miepen dat het weer te hard was...
 
Ken":9ub0spfv said:
Nederland wordt nooit wereldkampioen omdat ze geen winnaarsmentaliteit en over me lijk instelling zouden hebben. Gaan ze een keer echt voor 100% voor goud, koste wat het kost zit iedereen te miepen dat het weer te hard was...

Er wordt in Nederland niet echt gemiept, vind ik. De kritiek komt meer uit het buitenland op dit moment. De trap van Nigel vond ik ook het enige moment waarvan ik dacht: "mmm.. dat had nou ook weer niet gehoeven".
 
Back
Top