What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nederland in de FINALE!!!!

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
HOE is het MOGELIJK! Finale WK 2010!!

Ik stond op het punt om een arrangement te kopen om er heen te gaan. Prijzen staan nu op 4000+ euro, maar da's toch iets te gortig 8)
 
Inderdaad geweldig! Hoop wel een beetje op een Nederland - Duitsland match aankomende zondag eigenlijk. We zullen zien vandaag.
 
Wat moet ik zeggen. het was en is geweldig. Dat we dit nog mogen meemaken. Nu nog met de beker naar huis en feest kan helemaal losbarsten!!!
 
Once in a lifetime gasten, geniet ervan.
 
Droomfinale: Nederland - Duitsland. Maar de Duitsers staan momenteel behoorlijk onder druk (op 57 minuten). Ben benieuwd of hun vechtersmentaliteit ze wederom overeind houdt.

EDIT: Jammer, de spanjolen hebben gewonnen. Wel terecht, prachtig voetbal in de tweede helft. Jammer van dat kleine egoïstische ettertje, want anders was het 2-0 geworden.
 
Eerst Twente kampioen en nu misschien Nederland... :D
Zeker een once in a lifetime ervaring.
 
pooyan":30kydec7 said:
Droomfinale: Nederland - Duitsland. Maar de Duitsers staan momenteel behoorlijk onder druk (op 57 minuten). Ben benieuwd of hun vechtersmentaliteit ze wederom overeind houdt.

EDIT: Jammer, de spanjolen hebben gewonnen. Wel terecht, prachtig voetbal in de tweede helft. Jammer van dat kleine egoïstische ettertje, want anders was het 2-0 geworden.

Had ook liever de Duitsers gehad. Die actie was inderdaad debiel; geeft wel kansen als we achter staan ;-)

Ben wel een beetje teleurgesteld. Wat een kaskraker had dat geweest, zeg.. Duitsland - Nederland..

En ik ga nog wel naar Spanje op vakantie over een maand of wat.. oh oh..
 
Voorspelling 0-0 na 90 minuten, 1-0 in de verlenging door Sneijder.
 
Ik zeg 1-0 voor Spanje tijdens rust, 2-1 voor Nederland na 90 min ;-)
 
Cageman":3g9v6mlh said:
Ik zeg 1-0 voor Spanje tijdens rust, 2-1 voor Nederland na 90 min ;-)

Jullie hebben zeker niet naar de octopus gekeken?

Maar zonder gekheid, de Spanjaarden spelen wel erg goed en mooi voetbal, ze zijn beresterk op de vierkante meter en ze passeren spelers met twee vingers in de neus. En hoewel Spanje moeite heeft met scoren (7 goals in 6 wedstrijden), is Nederland toch duidelijk de zwakkere van de twee. Hoe graag ik Nederland natuurlijk zie winnen, denk ik toch dat Spanje er met de beker vandoor gaat, 2-0 voor Spanje. :(

Nederland kan alleen winnen wanneer ze enorm boven zich uitstijgen, en wanneer die vermaledijde Van Persie eindelijk eens van het veld wordt gehaald (de slechtste spits van dit hele toernooi, ongelooflijk uit vorm) en wanneer er meer over de vleugels wordt gespeeld. Door het centrum is er bij de Spanjaarden geen doorkomen aan.
 
Over die octopus: Vertrouw nooit iets met meer dan 2 armen om te knuffelen is mijn motto.
 
Merk dat ik toch wel zenuwachtig ben voor vnvd!

WIJ hebben alle wedstrijden gerwonnen tot nog toe

Paul (de octopus) had het met het EK ook helemaal goed..
...behalve de EK finale

mochten we verliezen zoek ik wel heijl in mn Type X2 die binnengekomen is

:P
 
Beatmaster-P":3lvioav7 said:
mochten we verliezen zoek ik wel heijl in mn Type X2 die binnengekomen is
:P

Cool! Je verdriet verzuipen in Arcade goodies. Altijd nog beter dan alcohol! ;-)
 
Back
Top