pooyan":30kydec7 said:Droomfinale: Nederland - Duitsland. Maar de Duitsers staan momenteel behoorlijk onder druk (op 57 minuten). Ben benieuwd of hun vechtersmentaliteit ze wederom overeind houdt.
EDIT: Jammer, de spanjolen hebben gewonnen. Wel terecht, prachtig voetbal in de tweede helft. Jammer van dat kleine egoïstische ettertje, want anders was het 2-0 geworden.
Cageman":3g9v6mlh said:Ik zeg 1-0 voor Spanje tijdens rust, 2-1 voor Nederland na 90 min ;-)
Beatmaster-P":3lvioav7 said:mochten we verliezen zoek ik wel heijl in mn Type X2 die binnengekomen is
![]()