What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NAC vraagjes

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
Joined
Oct 10, 2011
Messages
851
Reaction score
0
Ik ben mijn NAC een beetje aan het poetsen en "opknappen" en kom links en rechts nogal wat dingetjes tegen, zal mijn vragen hierover even in dit topic posten voor de overzichtelijkheid.. :$

Allereerst missen de sloten van het controlpanel, waarschijnlijk uitgeboord en weggegooid, maar wil ze er wel in hebben. Heeft iemand een idee welke ik hiervoor moet hebben. Deze toevallig?

http://www.giz10p.co.uk/index.php?_a=vi ... ductId=189
 
Denk dat Ronnie nog wel een paar originele NAC Sega sloten heeft.
 
Blijkt dat de sloten van die link allang uitverkocht zijn (1 a 2 jaar al), maar ze wilden wel bij Sega informeren en die kosten dan 2850 Yen excl. shipping en paypal.. iemand nog alternatieven?
 
Tja! :lol: Goedkoop is het niet maar het zijn wel kwaliteit Sega sloten. En spares zijn altijd prijzig. Je hebt er maar 2 nodig voor het controlpanel toch toch? Zit de rest er wel in dan? De beugels/cam waarmee het panel op slot draait?

Geloof dat ik ook nog wat 5380 sloten heb liggen ergens voor m'n toenmalige NAC maar weet het niet zeker. Maar zijn waarschijnlijk ook alleen de sloten. Sleutels blijken zeldzaam te zijn.
 
Sp33dFr34k":3gzzikcf said:
Blijkt dat de sloten van die link allang uitverkocht zijn (1 a 2 jaar al), maar ze wilden wel bij Sega informeren en die kosten dan 2850 Yen excl. shipping en paypal.. iemand nog alternatieven?


tja als je origineel wil moet je je portemonnee opentrekken, dat is met elk onderdeel zo
 
Heb je helemaal geen sleutels dan? Ook niet voor de andere locks? Moet hetzelfde zijn behalve de coinbox deur. Nummer staat erop als het origineel is.
 
Bleh, geld uitgeven vind ik niet erg, maar dit gaat dan een heel end naar de €100 incl. voor 2 slotjes..

Het gaat inderdaad puur om die 2 voor het controlpanel, lipjes e.d. heeft Ronnie onderin die bak gegooid dus denk dat dat wel compleet is verder.

Sleutels voor de rest zoals coindoor heb ik verder wel. 2 v/d 3 sloten heeft een sleutel waar 5380 op staat, het andere slot voor het deurtje met de coinbak is anders, compleet andere sleutel, die is dan niet origineel?
 
De andere coinsleutel is ook origineel en er staat ook Sega op als het goed is. De coinbox is meestal van een uniek slot voorzien voor de veiligheid. De 5380 is veelal gebruikt voor de rest van de deuren die niet zo diefstal bestendig hoeven te zijn. Alleen de sloten had Ronnie toch wel?
 
Ik denk het niet, er staat "Kind Lock" op en op de andere kant staat een nummer met "First" eronder...

Ronnie heeft geen sloten denk ik, hij zegt:

Hoi , Sloten kun je makkelijk kopen op www.arcadeshop.de

Alleen voor Sega Sloten moet je op Yahoo zijn…

Gr

Ronnie
 
Koop anders gewoon een setje standaard sloten (die met de ronde bussleuteltjes). Die heb je voor een paar tientjes. Ik heb ze ook op mijn NAC zitten..
 
Kan iemand mss bevestigen of de 16mm correct is? Zou graag de bestelling willen plaatsen en kan het via google niet vinden... :$
 
Okee, dus 16mm past perfect, wellicht dat ooit iemand er nog iets aan heeft.
 
Back
Top