Sp33dFr34k
1CC Aspirant
- Joined
- Oct 10, 2011
- Messages
- 851
- Reaction score
- 0
Ik ben mijn NAC een beetje aan het poetsen en "opknappen" en kom links en rechts nogal wat dingetjes tegen, zal mijn vragen hierover even in dit topic posten voor de overzichtelijkheid.. :$
Allereerst missen de sloten van het controlpanel, waarschijnlijk uitgeboord en weggegooid, maar wil ze er wel in hebben. Heeft iemand een idee welke ik hiervoor moet hebben. Deze toevallig?
http://www.giz10p.co.uk/index.php?_a=vi ... ductId=189
Allereerst missen de sloten van het controlpanel, waarschijnlijk uitgeboord en weggegooid, maar wil ze er wel in hebben. Heeft iemand een idee welke ik hiervoor moet hebben. Deze toevallig?
http://www.giz10p.co.uk/index.php?_a=vi ... ductId=189