What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Monitor burn maximus!

Psykick

Loop Survivor
OMG!! :shock: :shock:

Ik schrok mezelf echt kapot toen ik de advertentie van arcadeflipperfreak op MP zag van die Naomi's

De rechter kast heeft nl. Virtua Tennis 3 in gedraaid en dat scherm heeft een burn die zijn weerga niet kent!

Check de link maar!

Het lijkt wel of het spel gewoon aanstaat haha!

http://link.marktplaats.nl/657171798

prijs voor de cabs is nog steeds niet slecht btw!
 
Misschien moet ie gewoon de marquee veranderen naar Virtua Tennis 3, dan is het weer in orde :mrgreen: :mrgreen:
 
Prijs is natuurlijk helemaal super. De onderdelen zijn al meer waard.

Maar je kunt op de linkermonitor alleen VT3 draaien, niks anders :D
 
Kan wel zijn, maar 2 naomis virtua striker 2004, 2004 en virtua striker 2004, 2006, met platte sanwa monitor geheel compleet met systemen voor beide e 250 is toch ook geen wereldprijs
 
arcadeflipperfreak":y4dunx74 said:
Kan wel zijn, maar 2 naomis virtua striker 2004, 2004 en virtua striker 2004, 2006, met platte sanwa monitor geheel compleet met systemen voor beide e 250 is toch ook geen wereldprijs

Helemaal mee eens. Als iemand een cab heeft met een mankement en dat kan fixen met deze cabs als donors dan is het nogsteeds goedkoop.
 
Applaus heren! Voor het ombuigen naar een verkooppraatje, jezus!

Ik geef in de eerste post al aan dat het een goede deal is en zet dit specifieke aspect bewust in "Off-topic", omdat ik nog nooit zo'n burn heb gezien bij de monitor, ik neem aan dat wel allemaal wel slim genoeg zijn om te beseffen dat het niet om de prijs of deal ging maar om de enorme burn!

Blijft nog steeds een hele goede prijs btw! Zo dan hebben we het nog een keer bevestigd :roll:
 
:mrgreen:

Ik heb nog wat gebruikte tandenborstels liggen, 3 voor de prijs van 2!!!!
 
Back
Top