Psykick
Loop Survivor
OMG!! :shock: :shock:
Ik schrok mezelf echt kapot toen ik de advertentie van arcadeflipperfreak op MP zag van die Naomi's
De rechter kast heeft nl. Virtua Tennis 3 in gedraaid en dat scherm heeft een burn die zijn weerga niet kent!
Check de link maar!
Het lijkt wel of het spel gewoon aanstaat haha!
http://link.marktplaats.nl/657171798
prijs voor de cabs is nog steeds niet slecht btw!
Ik schrok mezelf echt kapot toen ik de advertentie van arcadeflipperfreak op MP zag van die Naomi's
De rechter kast heeft nl. Virtua Tennis 3 in gedraaid en dat scherm heeft een burn die zijn weerga niet kent!
Check de link maar!
Het lijkt wel of het spel gewoon aanstaat haha!
http://link.marktplaats.nl/657171798
prijs voor de cabs is nog steeds niet slecht btw!