What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

missjumjum....

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.
 
almighty":2icfoxbi said:
Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.

Tis toch snel gegaan van "de mooiste arcadekast" tot "dat kreng" ... :( , waar is het toch misgegaan ?...
 
rklok":2tmhsohu said:
almighty":2tmhsohu said:
Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.

Tis toch snel gegaan van "de mooiste arcadekast" tot "dat kreng" ... :( , waar is het toch misgegaan ?...

Tja, Wil niet al te serieus klinken maar je mag dan alles van de hand doen maar een trap na geven vindt ik niet echt flatteus. En als het alleen is om een statement te maken al helemaal niet! Althans, Zo lijkt het.
 
goatboy":1pm9ti7p said:
rklok":1pm9ti7p said:
almighty":1pm9ti7p said:
Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.

Tis toch snel gegaan van "de mooiste arcadekast" tot "dat kreng" ... :( , waar is het toch misgegaan ?...

Tja, Wil niet al te serieus klinken maar je mag dan alles van de hand doen maar een trap na geven vindt ik niet echt flatteus. En als het alleen is om een statement te maken al helemaal niet! Althans, Zo lijkt het.
Niet te serieus nemen 😉

Baal gewoon dat hij nog hier staat en wil beginnen met de kamer.
 
En hij is weg.

Aardige gast en hij heeft het gewoon veels te druk.

Have fun with the cab Phill :D
img7882p.jpg
 
Hij zal best aardig zijn, maar druk dus 2 maanden niet kunnen mailen ga ik echt niet in mee dat gaat nergens over.

Anyway mooi dat je met je kamer aan de slag kan dan ;)
 
Wil de beste man niet verdedigen maar als je een drukke baan heb en net vader bent geworden van een tweeling dan zit je niet met je gedachten bij forums o.i.d.

Neemt niet weg dat het allemaal wel erg lang geduurt heeft en ben nu ook wel blij dat hij weg is.
Bedankt Cageman voor de hulp, het ging allemaal prima op deze manier!
 
en net vader bent geworden van een tweeling dan zit je niet met je gedachten bij forums o.i.d.

Klopt,vooral de eerste 2 maanden wordt je geleefd als je kinderen krijgt.
werk, visite, een kind die je moet verzorgen. (en dat x 2, petje af)

Maarja, dan heb je ook wel wat. 😉

Ik ben echt een vader vader, en als er wat met mijn kids is, kunnen al me hobbies me ff niks schelen.
Maar je moet wel je contacten onderhouden, en niet 2 maanden niks laten horen.


Fijn dat het opgelost is.
Maarre wat zijn je plannen ook alweer met de kamer?
hobbiematig, of gezinsmatig :D
 
Back
Top