What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

missjumjum....

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
missjumjum please responce to my pm about the NAC.

You have to pick it up soon because i have some work to do in that room. :)

Cheers Marc.
 
Het is inderdaad wel angstvallig stil rond zijn persoontje....anders zag je hem hier bijna dagelijks of nog vaker :-)
 
Moest zijn vriendin niet bevallen van een tweeling? Ik denk dat missjumum het een beetje te druk heeft momenteel. Op andere fora is hij na medio maart ook niet meer online geweest.
 
Ja zoiets had ik vernomen maar aangezien hij betaald heeft wil ik nu wel graag van mijn cab af. 😉
 
almighty":1d0ix6cm said:
Ja zoiets had ik vernomen maar aangezien hij betaald heeft wil ik nu wel graag van mijn cab af. 😉

snap ik ;-) Heb je net een PM gestuurd, en missjumjum een waarschuwing/reminder.
 
thanks,

Heb hem ook even een e-mail gestuurd Arjan.

Kan hem wel langer vasthouden maar dan moet hij uit elkaar en dan kan hij hem niet werkend meer zien wat ik jammer zou vinden.
Hij heeft volgens mij 2mnd de tijd gehad om iets te regelen.
 
Ik heb al een paar weken een paar PM's in m'n outbox staan en op mails reageert ie ook niet.
 
Ik gok op:

Missjumjum voor de geboorte: "oh ja, mijn vrouw krijgt straks een tweeling, maar geen probleem. Ik ga lekker verder met mijn hobby"

Missjumjum na de geboorte: "kut. Ik heb nergens tijd voor. Ik loop de hele dag luiers te kopen en te verschonen, flesjes te maken, eten te koken voor mijn vrouw, beschuitjes te smeren. ARGH!"

Duurt denk ik even voordat hij weer online komt. Ik mag toch aannemen dat hij die cab van Marc echt wel wil ophalen, gezien het feit dat hij al betaald heeft.

;-)
 
Juist dan is het toch belangrijk om te blijven communiceren .....

Zou niet zo snel redenen gaan verzinnen voor iemand, hijs groot genoeg om dit knap af te handelen gok ik zo ...... en dis niet knap, simpel.

En, Marc, wat doe je als deze situatie voortduurt? (en ga daar maar vanuit; gutfeeling)
 
vooral die eerste maanden, dan wordt je geleefd, en dat vond ik al met 1.
maar ik had nog wel tijd voor hobbies, met 2 misschien niet.
Alles wat je doet, moet 2x.
vooral als ze ongelijk eten poepen en slapen :shock:

blij dat mijn 2 zoons na elkaar kwamen (met 2 jaar ertussen).
 
Gewoon een rare vogel, Kids/Babies of niet. Komt wel weer boven water maar tis niet netjes om iemands huis als opslag te gebruiken zonder overleg. Weet niet wat z'n probleem is maar om er iemand anders z'n probleem van te maken vindt ik schofterig.
 
Met iedereen eens. Ken en ik zijn hem ook al een tijdje aan het spammen, maar we krijgen niks terug.
 
Ckong wilde ook nog een Blast van hem kopen toch? Las ik op Sega-naomi. Is dat nog van de grond gekomen?
 
joeks":34szyw82 said:
Ckong wilde ook nog een Blast van hem kopen toch? Las ik op Sega-naomi. Is dat nog van de grond gekomen?

Hier zit ook weer een grappig verhaal aan vast maar dat kan Erik beter zelf vertellen denk ik.
 
Cageman":3z90gpkp said:
Met iedereen eens. Ken en ik zijn hem ook al een tijdje aan het spammen, maar we krijgen niks terug.

+ kudoos dude, ***-klus, zullen jullie niet op zitten te wachten om te doen .....

@ ckong, oh ....... please do tell !
 
Dat je door een kind te krijgen ineens 2 maanden niet kan mailen is natuurlijk ook onzin, niemand heeft het ZO druk.
 
Ach, we weten het gewoon niet ;-) We kunnen niet anders doen dan wachten.
 
E-mail gekregen en vertelde dat hij enorm druk was etc.

Hij zou deze week pick-up regelen, wel even verteld waneer dat dan zou gebeuren i.v.m dat er iemand thuis moet zijn.
Beetje vaag maar we zullen zien, dit doe ik niet vaker meer op deze manier ook al is het geld binnen.

to be continue 😉
 
Ik heb redelijk wat zaken met deze gast gedaan, inderdaad een beetje vaag figuur, maar komt zijn afspraken uiteindelijk wel na.. Hij heeft al en stuk of 5 cabinets gekocht bij me . Gewoon een vreemde vogel maar wel Japans Arcade minded! (zoals ons allemaal een beetje)
 
joeks":2elubght said:
Ckong wilde ook nog een Blast van hem kopen toch? Las ik op Sega-naomi. Is dat nog van de grond gekomen?


Nee. Is ook niet zo'n bijzonder verhaal. Missjumjum bood me op het laatst zijn Blast aan voor € 300, mits ik een NAC voor hem zou oppikken in Zwolle. Op zich een goede deal denk ik, maar ik heb er om persoonlijke redenen toch vanaf gezien.

Het is een goede gozer, ik heb hem en zijn vrouw een paar keer ontmoet en het zijn super aardige mensen. En ik kan me voorstellen dat de geboorte van een tweeling je leven en communicatielijnen behoorlijk verstoort.

Maar goed, zo te lezen is Almighty binnenkort verlost van zijn NAC.
 
Back
Top