Meer precisie - ik gebruik de Seimitsu LS-32'sNiets":2r0uaz7i said:En waarom Seimitsu? En nog een specifiek model?
Zat zelf naar de LS 40 te kijken, van wat ik zo lees is dat wel een goede allrounder.
Bij de gemiddelde Sanwa krijg je het idee dat je aan het Fierljeppen bent. Omdat de stick voor je gevoel ongecontroleerd ver alle kanten op zwiert voordat je reactie krijgt in de game.

Met de LS-32 krijg je hetzelfde gevoel als je joystick uit de microcomputer tijdperk (C64, MSX, Spectrum, Amiga) - directe reactie, korte afstanden.
Uiteindelijk gaat het om je eigen voorkeur, probeer het eens. Sanwa(-like) zit in de meeste kant en klaar joysticks (including de cheapo's), dus als je al een stick van een console hebt liggen, dan is het/lijkt het op een Sanwa