pooyan":nokurk45 said:
Ken":nokurk45 said:
Ik kan helaas zelf nog geen oordeel vellen over de port, want die heb ik nog steeds niet ontvangen, maar een port van een originele game kan per definitie niet beter zijn het origineel.
Nogmaals: je redenering slaat nergens op.
Betere graphics, veel beter overzicht (you will know what I mean), een completere en betere speelbeleving.
We hebben uitgebreid de game zitten spelen met Hasan en Pascal en we waren het unaniem eens, dit is even een ander verhaal dan bijv. een opgepoetste versie van Death Smiles.
En dan hebben we het nog niet eens wat je uit 50 euro haalt i.p.v. 500 euro, want dat begrijp ik als geen ander. Puur kijkend naar wat er uit de game wordt gehaald is het gewoon helemaal af en is de PCB grafisch (echt een enorm verschil) en qua speelbaarheid (het scherm is veel overzichtelijk en 'eerlijker') simpelweg minder. De PCB is leuk uit een collector's point of view, niet qua game ervaring. Persoonlijke mening blijft het, echter zeker geen onderbouwede onzin.
Ik ben net zo verbaasd als jullie, maar kom hier weer terug als je het zelf hebt ervaren. Ik ben benieuwd of je er dan zo over denkt, kan me er niks bij voorstellen.
Ga de game eerst spelen, dan kun je niet anders dan dat beamen.
ruderudie":nokurk45 said:
De vraag is uiteraard: waarom is de xbox360 versie zoveel beter buiten de looks?
- De graphics zorgen voor een veel beter overzicht van wat er zich afspeelt.
Het laat bovendien het volledige potentieel zien van wat de makers ooit hebben bedoeld toen ze de artwork ontwikkelden, echt sick.
- Het scherm is wat anders afgesteld, wat wederom het overzicht duidelijker maakt en het een 'eerlijkere' game maakt om te spelen.
- Je kunt het scherm op zoveel manier afstellen, dat is echt absurd maar draagt wel bij aan jouw persoonlijke voorkeuren en ervaring.