A
Anonymous
Guest
Vandaag kaartje door de bus omdat het pakje niet door de bus paste :evil:
Normaal passen ze wel maar omdat het 'Futari' is niet.Morgen kan ik hem ophalen bij het postkantoor.
Normaal passen ze wel maar omdat het 'Futari' is niet.Morgen kan ik hem ophalen bij het postkantoor.