What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Thanks, misschien toch maar eens doen dan. Kan je een JP 360 op engels instellen trouwens?
 
joeks":3ue79z8t said:
Thanks, misschien toch maar eens doen dan. Kan je een JP 360 op engels instellen trouwens?

Ja, Engels kan je instellen.

Sowieso is een ntsc-j machine aan te raden. Er zijn veel meer ntsc-j regio gebonden titels die de moeite waard zijn.
 
pooyan":3h3hb98n said:
Ik ben het zat, ik bestel er nog één. Wel weer bij Play Asia, dat wel.

Shipped today. :D Ben benieuwd wanneer deze binnen komt.

Maar het kan nu toch haast niet anders dan dat er met de 25-11 zending iets is misgegaan. Het is nu immers al 50 dagen geleden.
 
Die van mij van NCSX is twee dagen geleden geshipped (vanuit New York). Lijkt mij ook dat er iets mis is gegaan met de Play-Asia zending. Zal ze wel eens een mailtje sturen voor refund ofzo. Of laat ze Espgaluda II t.z.t. dan maar gratis opsturen :)
 
joeks":27eknu91 said:
Die van mij van NCSX is twee dagen geleden geshipped (vanuit New York). Lijkt mij ook dat er iets mis is gegaan met de Play-Asia zending. Zal ze wel eens een mailtje sturen voor refund ofzo. Of laat ze Espgaluda II t.z.t. dan maar gratis opsturen :)

ja, ik heb dus al na 3 weken gereclameerd over het feit dat ik (en anderen)hem nog steeds niet binnen had en dat een keer of 4 herhaald met als resultaat dat pa aanbad hem nog eens gratis op te sturen. daar ben ik op in gegaan, uiteraard. ik blijf het vreemd vinden dat niet alleen op dit forum, maar ook op andere fora in uk/us de ''post'' als schuldige wordt gezien. ik bedoel 1 zak naar nederland die fout loopt kan, maar de zak naar de uk en us ook?... toch, eerlijke communicatie gehad van pa en een goed aanbod.
 
Ik heb PA ook maar eens gecontacteerd en ik kreeg zojuist een e-mail van Michelle. Ze gaat op onderzoek uit (?), en als ik over drie weken nog niets heb ontvangen krijg ik een refund in de vorm van een winkeltegoed. Duikt de game wel alsnog op, dan mag ik hem terugsturen (ik heb hem immers een tweede keer besteld) en dan krijg ik het aankoopbedrag ook terug in de vorm van een winkeltegoed.

Daar kan ik wel mee leven.
 
Ik hem gisteren ook een mailtje gehad van Play-Asia dat ik ze 3 weken de tijd moet geven om het "te onderzoeken".. Alsof 50 dagen onderweg nog niet overtuigend genoeg is.
 
joeks":3hm9ysta said:
NCSX EXEMPLAAR! HIJ IS ER!! 5 dagen shipping vanuit New York :)

Ik zei het! Goeie toko, NCSX! ;-)

Niks ten nadele van PA, hoor. Daar heb ik ook wel eens wat besteld :-)
 
Ja nogmaals thanks voor de tip :)
Ik bestel normaal ook altijd bij Play-Asia. Dit keer gewoon pech gehad.
 
Hehe, eindelijk is de postbezorger (TNT Post) bij mij op de zaak gekomen om MushiHimeSama Futurai 1.5 bezorgen maar allereerst moet ik de vervoerskosten / douane kosten nog te betalen.

Aangezien dat ik vandaag geen contant geld bij mij heb, moet ik maar tot en met morgen wachten.

Totaal kosten : 21,60 euro.

Ik hoop echt van harte dat ik MF 1.5 in het weekeinde kan gamen :)

Update :

Heb nu MF1.5 eindelijk in mijn bezit !!!
 
SmokinJokerZz":tsoose3o said:
Hehe, eindelijk is de postbezorger (TNT Post) bij mij op de zaak gekomen om MushiHimeSama Futurai 1.5 bezorgen maar allereerst moet ik de vervoerskosten / douane kosten nog te betalen.

Aangezien dat ik vandaag geen contant geld bij mij heb, moet ik maar tot en met morgen wachten.

Totaal kosten : 21,60 euro.

Ik hoop echt van harte dat ik MF 1.5 in het weekeinde kan gamen :)

Update :

Heb nu MF1.5 eindelijk in mijn bezit !!!

Idem dito
 
Hoe werkt dat met die card die in de doos zit. Heeft iets met DLC te maken, maar ik kan het uiteraard niet lezen. Kan iemand precies vertellen hoe ik dit moet gebruiken (op mijn japanse 360)?
 
Nee is een DLC voor een bepaalde upgrade, stelt niet veel voor. Gewoon een Japanse account aanmaken en dan code invoeren in de game om vervolgens de content actief te maken.
 
Is een DLC code voor versie 1.01 (of 1.0?) als ik het goed heb.
Maar wat ik een beetje irritant vind, hoewel ik een eerste batch exemplaar zou krijgen door de preorder bij Play-Asia, heb ik TOCH de herdrukte versie zonder DLC kaart! :( Nou zeg. En dat dan voor 21 euro extra.

Ook positief nieuws, wat is deze game ULTRA cool zeg :) Hands down beste Cave shooter die ik tot nu toe heb gespeeld.
 
:cry: ,nog steeds niks hier,ik ben het bijna zo zat dat dat hele kutspel me gestolen kan worden,al ga ik daar waarschijnlijk op terugkomen zodra ik hem eindelijk speel 8)
 
afgelopen vrijdag kwam mijn nagezonden futari binnen(zonder import tax) en vandaag de futari die PA op 25 november 09 verstuurd had (met import tax)...heeft al die tijd bij de douane gelegen. :roll:
maar het was het wachten waard.

de nagezonden stuur ik natuurlijk terug...wel zo eerlijk...tenzij iemand hem hier wil kopen en dan maak ik het geld zelf over aan pa.
 
Back
Top