What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
goatboy":quqqw5bc said:
Heb alle comments nog even doorgelezen en vooral dat stukje van Psykick slaat echt alles. Loopt daar een beetje hoog van de toren te blazen. Ik leek wel dom om hier serieus op te reageren, Tot ziens.

Ja idd, net zo dom om een oordeel te hebben over een game zonder hem uberhaupt te hebben gespeeld ;)
 
Psykick":sl2l9dv1 said:
goatboy":sl2l9dv1 said:
Heb alle comments nog even doorgelezen en vooral dat stukje van Psykick slaat echt alles. Loopt daar een beetje hoog van de toren te blazen. Ik leek wel dom om hier serieus op te reageren, Tot ziens.

Ja idd, net zo dom om een oordeel te hebben over een game zonder hem uberhaupt te hebben gespeeld ;)

Goed, Nog maar een keertje dan van deze 'arcadegod'. :P Ik heb de game juist wel gespeeld begrijp je. 8)
 
Gelukkig heb ik me aardig ingedekt en expliciet vermeld dat ik hem nog niet hebt gespeeld en af ga van oordeel van anderen. En dan hebben we gelukkig de smileys ook nog om het helemaal wat minder serieus te maken :)
 
WTF :shock:

Ben even weg, en dan dit. Alstjeblieft, laten we elkaar allemaal in onze waarde laten. De één doet het alleen met vrouwen, de ander alleen met mannen en sommigen met allebei. Ieder beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

Mag ik als topic starter om een slotje verzoeken.
 
Het enige wat ik nog kwijt wil hierover is dat ik het gevoel heb dat op het moment dat ik mijn mening geef en ergens enthousiast over ben dat dat dan niet gewaardeerd wordt door jou.
En als ik een beetje "onder vuur" lig je er zelfs nog een schepje bovenop doet, door te zeggen dat ik me snel aangevallen voel. zoals toen met mijn KI board (zie quote onder)


Maar nu geef ik mijn mening over een aantal zaken die blijkbaar gevoelig liggen bij anderen, wordt ik gelijk afgestraft, jammer....




Heerlijk hoe Marc alles zo ernstig opvat, loosen up Marc en zie niet alles als een aanval
Voor de rest een coole job met die Aero en een voorbeeld voor de rest om je kast te laten "shinen", al vind ik zelf een Aero cker een mindere cab, dit vanwege het hoekige design, gewoon niet mijn ding
 
OK jongens, zo is het mooi geweest. Laten we allemaal weer onze energie stoppen in een lekker spelletje of een beetje knutselen. :lol:
 
euhmmm, jullie komen toch allemaal wel kijken op 16 januari... :):)
 
rklok":2h76sg7w said:
euhmmm, jullie komen toch allemaal wel kijken op 16 januari... :):)
Misschien kun je het beter overwegen om security in te huren, met al die arcade vs. console hooligans hier. 😉
 
SD5k":3betj1u6 said:
Misschien kun je het beter overwegen om security in te huren, met al die arcade vs. console hooligans hier. 😉

Kun je je hiervoor aanmelden? 😉
 
goatboy":zj6asy93 said:
SD5k":zj6asy93 said:
Misschien kun je het beter overwegen om security in te huren, met al die arcade vs. console hooligans hier. 😉

Kun je je hiervoor aanmelden? 😉
Dan zul je toch eerst een test moeten doorstaan om te bewijzen dat je niet bevooroordeeld bent, wat dat betreft lig je er bij voorbaat al uit. :lol:
 
Ik ben volgende week als het goed is vader voor het eerst, ik denk er toch aan om ons zoontje "Nozomi" te gaan noemen.. misschien goed voor het moraal :D :D
 
zoontje?

heb je nu je mond voorbij gepraat, of is het meer whisful thinking?
 
pooyan":12yqwdei said:
zoontje?

heb je nu je mond voorbij gepraat, of is het meer whisful thinking?

Ja het wordt een zoontje , ik bedooel, je gaat je dochter toch geen Nozomi noemen :D

Als het een dochtertje was geworden dan had ik een mooi kerstkadootje : een pink mini cute !! :)
 
Nozomi is toch juist een meisjesnaam? Google maar eens, zijn wel een paar leuke nozomi's hoor.
 
ne0":3f7azi1n said:
Nozomi is toch juist een meisjesnaam? Google maar eens, zijn wel een paar leuke nozomi's hoor.

Dacht ik eigenlijk ook. :? Ben ik wel eens tegengekomen tussen m'n porn downloads.

Anyhoe, Ik wens jullie een goede bevalling en een erg fijne tijd toe!
 
..en als het een jongetje wordt, kun je er altijd 'Nozom' van maken. Of is dat een gekke naam 😉
 
Back
Top