goatboy":b2at5rwy said:Nogmaals, Futari 1.5 PCB is niet te vergelijken met een console port! Ben wel blij voor jullie hoor. :twisted:
Nou als hij net zo is als DS of nog beter dan mogen we zeker niet klagen.goatboy":3tasb39j said:Nogmaals, Futari 1.5 PCB is niet te vergelijken met een console port! Ben wel blij voor jullie hoor. :twisted:
almighty":qmvatf3e said:Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan![]()
Dat wel eingelijk best wel mee Henkgoatboy":2vulp5jq said:almighty":2vulp5jq said:Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan![]()
Hoeveel Cave games heb je nu al Marc?![]()
Maare, hoeveel Cave games heb jij nu eigenlijk Henk :roll:goatboy":z9jmu2f1 said:Dat valt inderdaad wel mee en maakt ook niet uit dude!. Wist niet dat je DDP DOJ en Ibara verkocht had. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar. Heb ook veel verkocht de laatste tijd en boards zoals, Psikyo, G-Net en ST-V etc. kun je zeker wel missen. Ben ook niet echt een verzamelaar dus.
Speel zelf de laatste tijd veel Futari 1.5, R-Type II en Under Defeat. En af en toe UO Poko en Star Trigon. Allemaal arcade versies natuurlijk.![]()