What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Galaxy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mittens666":322x34em said:
Zal me er vanavond weer ff in gaan verdiepen!! Ik blijf me verassen met deze game!!! Wat een geweldig spel zit nu aan de 50 sterren!!!

wat zeg je ik hoor je niet :P
idd de game is echt geweldig!
 
Ben toch nog wel van plan om al die 120 sterren te pakken te krijgen!! Waar hangen juliie nu ergens??? Ik in het vierde Galaxy uit mijn hoofd gezegd
 
Zit nu op 70 sterren en in de laaste wereld volgens mij.
Heb ook 1 rode en 1 groen ster.
Ik hoop zelf rond de 80+ sterren te halen en speel hem dan denk uit.
Weer zin in een andere game haha :)
 
Ik had inderdaad ook laatst een groene!!! Zit me trouwens ook echt af te vragen wat die ene ster boven de bedroom gaat doen die heel de tijd zegt dat ie een geheim heeft!!!! Erg benieuwd
 
Hehehehe heeft iemand trouwens dat Mario & Sonic at the olympics al gespeeld???? Is het wat???
 
Back
Top