A
Anonymous
Guest
is inderdaad wel ff wennen maar moet zeggen dat het wel snel went!!! Ik vind de besturing echt relaxed!!!!! Had in hebt begin alleen een beetje moeite met zwemmen!!!!!
Maar wie had dat niet de eerste keer dat je het water in sprong!
Maar wie had dat niet de eerste keer dat je het water in sprong!